Kek yang Sangat Realistik Hasil Rekaan Bekas Jurutera NASA

Published On 21/03/2014 | By cisdel | Menarik

Kami di cisdel.com memang suka untuk kongsikan gambar-gambar kek dan makanan lain yang sangat menarik dan menyelerakan. jika sebelum ini kami pernah kongsikan koleksi gambar makanan berwarna pelangi yang sangat cantik dan menyelerakan. Kali ini kami nak kongsikan pula koleksi kek pelbagai bentuk yang sangat menyerupai objek sebenar. Antaranya kasut, kamera dslr, beg tangan dan macam-macam lagi. Apa yang lebih menarik lagi adalah kek ini semua direka dan dihasilkan oleh BethAnn Goldberg, seorang bekas jurutera NASA. Jom kita tengok kehebatan bekas jurutera ini.

botingkek-tingkek

botingkek-tingkek

nampak macam roti sandwich kan?

nampak macam roti sandwich kan? hehe salah! ini kek!

kek harta karun

kek harta karun

kek ketam

kek ketam

beg tangan

beg tangan

beg tangan mini

beg tangan mini

kek 1Dunia

kek 1Dunia

kek jerung

baik-baik jangan sampai kena gigit! hehe

err ikan apa ni

err ikan apa ni

sebakul epal

sebakul epal

kek scrable

boleh main bina ayat dulu sebelum makan?

kek topi

kek topi

kek converse

cantik! rasa macam nak pakai je hehe

turn table

turn table

kek yang sangat berilmiah

kek yang sangat berilmiah

kek kamera dslr

kek kamera dslr

kek mesin jahit

kek mesin jahit

comel kek penyu ni

comel kek penyu ni

Macam mana? Cantikkan? Terutamanya kek yang atas sekali tu, sekali pandang nampak betul-betul macam sandwich sebenar. Kalau anda nak tengok lebih banyak lagi hasil karya bekas jurutera NASA ini, sila layari laman web beliau di studiocake.com. Terdapat banyak lagi kek-kek yang mampu mengagumkan anda dan membuatkan anda terliur hehe.

cisdel tak sabar

sumber: studiocake.com via mymodernmet

Kongsi Artikel

4 Responses to Kek yang Sangat Realistik Hasil Rekaan Bekas Jurutera NASA

  1. ciknor says:

    macam tak caye pulak tu suma kek2

  2. luthfi says:

    Wouw…keren

  3. wow,semua nampak real!Saya nak sangat makan kek buku ,beg tangan,dan beg tangan mini.Oh,dengan kek sandwic tu.

Leave a Reply to ciknor Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *