Rekaan Sushi yang Sangat Unik dan Kreatif

Published On 18/09/2013 | By cisdel | Menarik

Sushi merupakan makanan tradisi dari Jepun yang semakin mendapat tempat di negara kita. Antara sushi yang terkenal adalah Maki Sushi, nasi yang dibalut dengan rumpai laut dan mengandungi inti seperti ikan dan lain-lain. Post kali ini kami nak kongsikan koleksi sushi maki yang unik dan berbeza dengan sushi biasa. Kenapa ia unik? Sila tengok sendiri gambar-gambar di bawah ini dan kami percaya anda pasti kagum dan teruja hehe.

sushi bumi

sushi bumi

sushi otak comel

sushi otak comel ke geli

ntah apa dia buat kat sushi ni

ntah apa dia buat kat sushi ni

permandangan indah hehe

permandangan indah hehe

makan mee segera dekat sushi

makan mee segera dekat sushi

tak lama lagi beranak la sushi ni

tak lama lagi beranak la sushi ni

muka ketat je sushi ni..

muka ketat je sushi ni.. mesti tak sedap ni hehe

sushi yang menggoda

sushi yang menggoda

apa makhluk ni?

apa makhluk ni?

boleh jadi ada tahi

boleh jadi ada tahi pada sushi ni

nak makan kucing ke nak makan bunga?

nak makan kucing ke nak makan bunga?

alolo comelnya..

alolo comelnya..

Aaaaaa

Aaaaaa

sushi tengkorak

sushi tengkorak

sushi comel

sushi comel ni sedap ke? hehe

Macam mana comel kan? Kalau dapat ni tak tentu lagi sanggup makan ke tak hehe yang pasti mesti ke instagram dulu tunjuk dekat kawan-kawan. Kalau nak cuba buat sendiri pon boleh juga, sila buat gambar lembu cisdel ye hehe kami nak buat tak berapa reti

cisdel makan sushi habissumber: ufunk

Kongsi Artikel

5 Responses to Rekaan Sushi yang Sangat Unik dan Kreatif

  1. Waa, macam-macam rekaan sushi ada ya.

  2. nak makan pun dah xjadi lau macam ni..cute sgt tu..haha

  3. titan says:

    pehh..gila kreatif siapa yang buat nih..

  4. harniza says:

    tak menarik pun

  5. NAMAMEMANGPENTING says:

    NNT BUAT REKAAN SUSHI LAGI YEE xD

Leave a Reply to titan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *