Kehidupan Rahsia Haiwan Mainan Plastik di Rumah

Published On 26/06/2013 | By cisdel | Menarik

Haiwan-haiwan plastik seperti dinosaur, gajah, singa dan lain-lain sering dijadikan mainan untuk kanak-kanak. Selain dijadikan sebagai barang mainan ia juga dapat membantu kanak-kanak untuk mengenal rupa bentuk haiwan tanpa perlu bertemu dengan haiwan yang sebenar. Ia juga dapat membantu mencambahkan lagi imaginasi dan pemikiran kanak-kanak. Tapi tahukah anda apa yang barang mainan itu buat bila tiada orang bermain dengannya? Jom kita lihat kehidupan rahsia haiwan mainan plastik ini.

t-rex naik basikal

t-rex naik basikal

sebelum jadi perhiasan dinding

sebelum jadi perhiasan dinding dok berlatih atas sofa jela

main basket ball senang nak score ni

main basket ball senang nak score ni

tengah layan facebook ke bang?

tengah layan facebook ke bang?

berlatih nak rimau sarkas?

berlatih nak rimau sarkas?

jaga-jaga jangan sampai kena makan hehe

jaga-jaga jangan sampai kena makan hehe

berlatih jadi model iklan?

berlatih jadi model iklan?

trex meryau dalam rumah

trex meryau dalam rumah

Selamat ulang tahun ke 3 Eli hehe

Selamat ulang tahun ke 3 Eli hehe

berusaha nak mendapatkan sarapan

berusaha nak mendapatkan sarapan

sekali ngap je setel kek ni haha

sekali ngap je setel kek ni haha

Jeff-Friesen-wild-life-11

patut la putih melepak.. rajin mandi rupanya haha

meowwww?

meowwww?

jaga-jaga nak lompat ni

jaga-jaga nak lompat ni

tengok sedara mara yang jauh di perantauan

tengok sedara mara yang jauh di perantauan

seronok ko mandi ye dolphin

seronok ko mandi ye dolphin

singa sarkas terkenal

singa sarkas terkenal

cuba teka macam mana katak tu nak minum air tu?

cuba teka macam mana katak tu nak minum air tu?

amboi dah ada sofa tetap nak jugak sarang tu

amboi dah ada sofa tetap nak jugak sarang tu

singa 2 alam? haha

singa 2 alam? haha

adik beradik lembu cisdel ni

adik beradik lembu cisdel ni

siram pokok ye bang

siram pokok ye bang

Macam mana terhibur? Haha kalau anda ada mainan plastik macam ni cuba la mengendap mereka masa takde orang, mana la tau ada yang tengah dok curi makanan dalam peti ais ke hehe.

 

pemain skateboard rahsia

lembu cisdel sebenarnya adalah peluncur yang berjaya dalam kehidupan rahsia haha

sumber: ufunk

Kongsi Artikel

One Response to Kehidupan Rahsia Haiwan Mainan Plastik di Rumah

  1. kreatif betul… hehe

Leave a Reply to Khairil Mazri Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *