Gelagat Tupai Comel Melakukan Tugas-tugas Seharian

Published On 14/03/2013 | By cisdel | Comel

Sebelum ini kami pernah kongsikan gambar gelagat kucing comel membuat kerja-kerja rumah, kali ini kami nak kongsikan gambar gelagat tupai comel pula melakukan tugas-tugas harian seperti manusia. Tupai yang diberi nama Mr. Peanuts ini adalah sama seperti tupai-tupai biasa yang pernah kita lihat. Tetapi oleh sebab sangat jinak, ia telah menjadi model comel yang melakukan pelbagai aksi yang sangat menarik dan menghiburkan. Semoga anda terhibur.

tupai bersolek

apa-apa hal kena la bersolek dulu

pakai baju hujan

hmmm nak kena pakai ke tidak ni ye

pakai baju hujan

tengok dulu kalau-kalau ada surat peminat ke

bawak baby pergi jalan-jalan

bawak baby pergi jalan-jalan

mari mambasuh

mari mambasuh

jemur kain

dah basuh kena la jemur

sidai baju

hehe lepas tu sidai dekat tempat yang sesuai

mencari makan

mencari makan

gambar tupai comel

BBQ jom!

jerang air

jerang air dapat minum kopi sejuk-sejuk ni best woo

main hoki

bersukan untuk sihatkan badan

main

ala apa nama permainan ni ye.. selalu nampak dalam Running Man haha

tupai melukis

tupai yang kreatif

setup camera

bukan sahaja panda melukis malah pandai juga mengambil gambar hehe

ambil gambar

sebut keju!!!

tupai jinak

ini gambar tupai jinak tersebut dengan jurugambarnya

Macam mana comel kan? Gambar-gambar ini semua diambil oleh Nancy Rose yang hanya merupakan seorang kaunselor dan bukannya jurugambar profesional. Oleh kerana Mr. Peanuts ini terlalu jinak dia mengambil keputusan untuk merakamkan gambar tupai comel ini membuat aksi-aksi yang sangat menghiburkan.

cisdel dengan tupai

sumber: gambar tupai comel di petapixel

Kongsi Artikel

9 Responses to Gelagat Tupai Comel Melakukan Tugas-tugas Seharian

  1. suri says:

    rajin dan boleh di harapkan 😉

  2. suri says:

    blh jadi model produk2 pakaian binatang nie 😉

  3. Syahbinar says:

    <—- Mrs. Pinat.. hahaha

  4. Hari-hari nampak tupai dekat taman universiti 😉

  5. USUI says:

    comey sangat3~ :3

  6. Nanz June says:

    rajinnn sgt manusia pun ade yg x rajin mcmni…. <3

Leave a Reply to suri Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *