Koleksi Gambar Ular yang Sangat Cantik dan Mengagumkan

Published On 09/03/2013 | By cisdel | Alam

Masih ingat dengan post gambar ular yang dijadikan beg kulit dulu? Oleh kerana ramai yang berminat, kali ini kami nak kongsikan gambar ular betul pula yang hidup dan sangat cantik. Walaupun ular adalah haiwan yang merbahaya, tapi kami percaya ramai yang suka tengok gambar-gambar ini. Pelbagai corak ular yang ada dan pasti ada yang menarik minat anda hehe.

gambar ular 2

hehe macam lollipop pon ada

ular oren cantik

ular oren cantik

gambar ular

kenapa tiba-tiba terbayang durian crepe bila tengok gambar ni

gambar ular cantik 9

gambar ular cantik

snake 11

ekor dia warna lain

ok yang ini agak menakutkan hehe

ok yang ini agak menakutkan hehe

snake 13

sedia nak patuk orang

snake

cantik pulak ular merah ni haha

ular hijau

ular hijau

gambar ular 5

ular melingkau

ular riben

ular ikat reben hehe

gambar ular cantik 10

pose yang ini biasa nampak

gambar ular 4

hisssssss

gambar ular cantik 6

ok suka tengok ular ni hehe

gambar ular cantik 7

ular 2 tona? hehe

gambar ular cantik 8

ular yang menawan

Untuk pengetahuan anda koleksi gambar-gambar ini diberi nama “Serpentine” diambil oleh seorang juru gambar yang bernama Mark Liata. Maaf kerana kami tak tahu nama-nama ular di atas, kalau ada yang tahu harap dapat bantu kami terima kasih. Hehe jadi corak ular mana yang anda paling gemar? Kami suka ular hijau yang ada corak pink sikit tu haha comel je rupa dia.

cisdel dimakan ular

sumber: gambar ular di web rasmi Mark Laita via ufunk

Kongsi Artikel

4 Responses to Koleksi Gambar Ular yang Sangat Cantik dan Mengagumkan

  1. Orang Akaun says:

    menatang ni la yang aku paling geli sekali..geli geleman!!

  2. cik kiah says:

    aku sebenarnya taknak baca post nih, tapi tatau pasaipa tangan duk p klik gak kat situ. naik abes rerambut aku. geli oohhhh……

Leave a Reply to cik kiah Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *