Gambar Air Terjun Iguazu yang Sangat Cantik dan Mempersonakan

Published On 02/03/2013 | By cisdel | Alam

Bila baca nama Iguazu pada mulanya kami ingatkan ia terletak di China ataupun Jepun. Tapi ternyata kami silap. Air terjun yang sangat cantik ini terletak di sempadan antara negara Argentina dan Brazil. Apa yang uniknya tentang air terjun ini adalah terdapat banyak pulau dan teluk pinggir air terjun ini menghasilkan 275 air terjun yang berbeza dengan ketinggian antara 200 hingga 269 kaki. Jom kita tengok betapa cantik dan menakjubkannya air terjun Iguazu ini.

air terjun iguazu

Air Terjun Iguazu

air terjun cantik

cantikkan air terjun ini?

gambar air terjun

Air terjun bertingkat-tingkat

iguazafalls04

tenang je tengok air terjun ni

iguazafalls05

macam dalam filem fantasi pon ada

iguazafalls06

Macam mana dah terpesona? hehe

Macam mana cantikkan? Tenang je tengok air terjun ini hehe. Kalau tak cukup anda boleh lihat post gambar-gambar air terjun yang sudah beku pula di seluruh dunia.

cisdel mandi air terjun

sumber: behance

Kongsi Artikel

One Response to Gambar Air Terjun Iguazu yang Sangat Cantik dan Mempersonakan

  1. zul says:

    subahanallah,cantiknya.rasa macam nak pegi sanalah

Leave a Reply to zul Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *