Lukisan Pada Kulit Pisang yang Sangat Mengagumkan

Published On 22/02/2013 | By cisdel | Rekaan Menarik

Kreativiti seseorang memang tiada batasannya. Ia bukan sahaja dapat dipamerkan di atas kanvas ataupun kertas lukisan malahan di mana-mana tempat sahaja yang sesuai dengan artis berkenaan. Untuk post kali ini kami nak kongsikan satu hasil seni yang sangat unik dan mengagumkan. Dengan hanya menggunakan pin sahaja satu koleksi lukisan yang sangat cantik dapat dihasilkan di atas sebiji pisang. Sila saksikan.

01-Banana-Art

lukisan pada pisang

02-Banana-Art

sebijik macam gambar kat sebelah tu

03-Banana-Art

dengan kesan khas sekali

04-Banana-Art

gadis afro

05-Banana-Art

apesal lain je daripada gambar? hehe

saya nak pisang terpecah

saya nak pisang terpecah

07-lukisan pada pisang

siapa ini?

08-Banana-Art

gadis comel di pisang

09-Banana-Art

pisang muda

10-Banana-Marley-Art

bob marley

Macam mana cool kan? Lepas ni boleh la cuba ambik pisang ambil pin lepas tu cucuk-cucuk jadikan hasil seni buat potret muka sendiri pon boleh. Anda juga mungkin berminat dengan potret selebriti terkenal guna keyboard komputer ini.

cisdel pisang

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

2 Responses to Lukisan Pada Kulit Pisang yang Sangat Mengagumkan

  1. Orang Akaun says:

    pisang terpecah??

Leave a Reply to admin Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *