Pertarungan Sengit Antara Ikan dan Bot Pemancing

Published On 30/01/2013 | By cisdel | Menarik

Aktiviti memancing mungkin menjadi satu hobi yang sangat diminati bagi sesetengah orang. Tak kisah la sama ada memancing di tasik, kolam taupun memncing di laut. Aktiviti yang menguji kesabaran ini pasti lebih berbaloi dan puas jika mereka berjaya menangkap ikan yang besar. Post kali ini kami nak kongsikan gambar pertarungan sengit antara ikan dengan bot pemancing. Kita tengok siapa lagi handal hehehe

ikan besar

oo nampaknya ada ikan yang makan umpan

02-who_is_the_strongest_in_fish_vs_boat_battle

agak besar juga ikan ini nampaknya

03-who_is_the_strongest_in_fish_vs_boat_battle

nampak dari pandangan mata kasar macam ikan marlin

04-who_is_the_strongest_in_fish_vs_boat_battle

bot dah mula goyang nampaknya

05-who_is_the_strongest_in_fish_vs_boat_battle

bot dah berada dalam keadaan yang tidak stabil

06-who_is_the_strongest_in_fish_vs_boat_battle

adakah bot ini akan tewas kepada ikan tersebut?

07-who_is_the_strongest_in_fish_vs_boat_battle

ya! nampaknya ikan Marlin telah berjaya menewaskan bot. ikan 1 – bot 0

Dasyat juga ikan tu ye bukan calang-calang dapat tumbangkan kapal. Apa la nasib bot dan ikan tu seterusnya? Yang itu kami sendiri pon tak tahu. Lembu cisdel pon dan terpengaruh nak terbalikkan kereta lembu dia

cisdel tolak keretasumber: izismile

Kongsi Artikel

One Response to Pertarungan Sengit Antara Ikan dan Bot Pemancing

  1. Sharafie says:

    ikan pelayan memang kuat..aku kat kapal 10,000tons ikat wayar kat mooring kapal kot..hahaha..susah sikit ikan jenis ni..tapi seronok main ikan ni..

Leave a Reply to Sharafie Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *