Koleksi Gambar Beruang yang Sangat Comel

Published On 28/01/2013 | By cisdel | Alam, Comel

Kami memang gemar untuk kongsikan gambar haiwan-haiwan yang comel dan menakjubkan. Jika sebelum ini kami pernah kongsikan gambar labah-labah merak yang sangat cantik, kali ini kami nak kongsikan koleksi gambar beruang pula. Beruang ini hanyalah beruang biasa dan tiada apa yang pelik dengan beruang ini walaubagaimanapun, aksi-aksi yang ditunjukkan oleh beruang ini memang sangat unik dan menghiburkan. Tak percaya sila la lihat sendiri.

hai saya beruang!

hai saya beruang!

potret gambar beruang

hari ni saya akan posing comel dalam blog ni hehe

beruang berfikir

hmm nak pose macam mana ye hehe

beruang pening

adeh pening plak fikir

gambar dari tepi je boleh kot

gambar dari tepi je boleh kot

pandang belakang

pose maut macam ni boleh?

menyesal

arghh apa yang aku buat tadi ni -.-

Portraits-of-bears-by-Jill-Greenberg-023

apa la nak posing pon tak reti hehe

polar bear

duduk senyum je pandang kamera macam beruang polar ni

beruang mengaum

rawr! haha

posing macam tadi tu boleh?

posing macam tadi tu boleh?

bears

fuhh selesai pon posing haha

bapak, bapak, bapak, nak posing sekali boleh?

bapak, bapak, bapak, nak posing sekali boleh?

anak beruag comel

boleh la.. boleh la.. boleh laa

beruang excited

yeay! boleh posing!

bye beruang

lambat.. dah habis dah hehe bye!

Macam mana comelkan? Semua gambar ini diambil oleh jurugambar profesional Jill Greenberg Tapi ingat ini semua beruang terlatih dan dikawal rapi masa sesi pengambaran. Jangan pulak lepas ni masuk hutan jumpa beruang pastu menggatal tangan nak ambil gambar suruh dia poseing comel-comel pulak haha.

cisdel beruang

sumber: funsterz, web rasmi Jill GreenBerg

Kongsi Artikel

6 Responses to Koleksi Gambar Beruang yang Sangat Comel

  1. zool says:

    comel sangat

  2. anak beruang memang comel..tapi kalau bapak atau emak beruang huh..ganas dan menakutkan.

  3. Orang Akaun says:

    comel tuh tak comel sangat la..gangster semacam ja..

  4. Sharafie says:

    beruang mana ada yang comel..beruang makan orang kot..hahaha..beruang patung tu je yang agak comel..

  5. Almetodymel says:

    Buaya darat pun comel..

Leave a Reply to hanafi abdullah Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *