Hadiah yang Bagus Untuk Perokok Tegar

Published On 29/12/2012 | By cisdel | Menarik

Ramai yang sedia maklum, tabiat merokok adalah satu tabiat yang tidak sihat dan membahayakan kesihatan. Tetapi ia juga merupakan tabiat yang agak sukar untuk dibuang melainkan kepada mereka yang mempunyai keazaman dan keinginan yang sangat yang tinggi. Post kali ini kami nak kongsikan satu hadiah yang sangat bagus untuk perokok tegar. Mungkin ia mampu memberi semangat kepada para perokok untuk mengurangkan seterusnya berhenti terus merokok hehe.

Present-0001

hadiah untuk perokok tegar

Present-0002

keluarkan dulu daripada bungkusan

gambar paru-paru

nampak tak gambar apa ni? hehe

hadiah untuk perokok

hehe tau apa kegunaan dia?

Present-0005

yup, alas kaki.. hehe kenapa bagi alas kaki ni?

Present-0006

lepas orang kesat kaki nampak la kotor kat jantung paru-paru tu semua hehe mungkin boleh insaf

Macam mana menarik kan? Mungkin boleh guna juga la sebagai salah satu medium untuk menimbulkan keinsafan hehe. Kalau ak cukup anda mungkin boleh tengok koleksi kempen anti merokok yang menginsafkan ini pula hehe

lembu cisdel makan aiskrim

sumber: 2artville

Kongsi Artikel

2 Responses to Hadiah yang Bagus Untuk Perokok Tegar

  1. khairil says:

    hahaha. memang makan dalam. subtle betul dia punya sindiran.

  2. Bila rokok menjadi santapan..xder maknanya nk insaf..hahaha..

Leave a Reply to Carlos Santiago Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *