Barang Kemas Berbentuk Origami yang Sangat Cool

Published On 12/10/2012 | By cisdel | Menarik

Barang kemas memang digemari oleh para gadis dan wanita sebagai satu aksesori untuk menghiaskan diri. Pada masa kini terdapat pelbagai jenis barang kemas yang cantik dan beraneka bentuk. Ada barang kemas yang berbentuk biasa dan ada juga yang berbentuk pelik seperti yang diperbuat daripada pensel warna ini. Post kali ini kami nak kongsikan pula jewelery berbentuk origami yang sangat cool dan unik. Terdapat pelbagai bentuk origami seperti gajah, ketam dan angsa yang terkenal itu.

origami bentuk angsa

comel bentuk angsa ni kan

kuda terbang?

kuda terbang? Pegasus

satu lagi swan

satu lagi swan

macam rupa burung kakak tua

macam rupa burung kakak tua

kuda terbang mengepakkan sayapnya hehe

kuda terbang mengepakkan sayapnya hehe

triceratops comel

triceratops comel

mungkin anjing

ini mungkin anjing

arnab emas

arnab emas? tapi apesal dia macam ada paruh je haha

golden swan jewelery

swan emas

bola jiwa?

bola jiwa? haha

barang kemas swan terbang

swan terbang

loket kucing

loket kucing

reindeer

reindeer

arnab

arnab comel perincian dia

gajah!

gajah! comel betul!

ini babi

ini babi ke beruang? haha

kelawar gemuk

kelawar gemuk haha

ketam

cantik ketam ni

bola duri

bola duri

triceratop emas!

triceratop emas!

pegasus emas

pegasus emas

kuda hijau

kuda hijau

swan unggu terbang

swan unggu terbang

Macam mana cool kan barang-barang perhiasan ni semua. Geram je tengok ketam gemuk tu haha rasa macam nak buat masak lemak je perghh. Kreatif betul orang yang buat ni sampai mampu hasilkan loket dan pelbagai perhiasan yang cantik-cantik.

cisdel loket

sumber: barang kemas toxel

Kongsi Artikel

2 Responses to Barang Kemas Berbentuk Origami yang Sangat Cool

  1. OrangAkaun says:

    babi la atas tuh..siap siong kemain..

  2. Pingback: Barang Kemas Berbentuk Origami yang Sangat Cool | Apesal.com

Leave a Reply to OrangAkaun Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *