Ferrari F430 dengan Kemasan Kulit yang Sangat Cool

Published On 11/07/2012 | By cisdel | Menarik

Siapa yang tak kenal dengan kereta Ferrari, kereta berkuasa tinggi rekaan Itali yang menjadi kegilaan ramai jejaka. Jika dulu kami pernah kongsikan gambar muzium Ferrari yang sangat cool dipenuhi dengan pelbagai kereta Ferrari yang cantik-cantik belaka, post kali ini kami nak kogsikan tentang kereta Ferrari juga. Apa yang uniknya tentang Ferrari F430 ini adalah bahagian luarnya dibaluti dengan kemasan kulit, cool atau tidak itu anda tentukan sendiri.

kereta ferrari kulit

sneak peek sikit gambar lampu dulu haha

side mirror

tengok cermin sisi sikit

kereta ferrari f430

cantik woo

kereta kulit

banyak nak kena pakai kiwi kasut ni haha

belakang kereta

tengok belakang sikit

kereta ferrari kulit

ni mesti kulit buaya ni haha

kereta ferrari kemasan kulit

fuhh tergoda betul tengok

Untuk pengetahuan, kereta ini diubahsuai oleh Dartz FR, sebuah syarikat pengubahsuaian kereta dari Perancis. Kalau anda ada Ferrari dan mahu letak kulit macam ni sila la hubungi syarikat itu ye hehehe

cisdel kulit

sumber: izismile

Kongsi Artikel

7 Responses to Ferrari F430 dengan Kemasan Kulit yang Sangat Cool

  1. OrangAkaun says:

    lembu tuh sarung kulit ka sisik?
    haha

  2. Ikhtiar Shah says:

    pergh dasyat la.tak kotor ke?mcm kulit sofa kat rumah aku jer.hehe…
    mantop3

  3. Suraya says:

    smartnyee kereta kulit..

  4. Pingback: Ferrari F430 dengan Kemasan Kulit yang Sangat Cool .

  5. kalau hujan, camne tu?

  6. asalkan jangan pakai kulit haiwan langka

Leave a Reply to Suraya Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *