Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama-rama

Published On 09/07/2012 | By cisdel | Comel

Telatah dan gelagat kucing comel bermain sering kali dapat menjadi penghibur kepada kita. Memandangkan kami hanya membela lembu cisdel dan tidak mempunyai kucing, terpaksalah kami tengok gambar-gambar kucing comel di internet sahaja hehehe. Post kali ini kami nak kongsikan gambar gelagat seekor kucing comel bermain dengan rama-rama yang sangat banyak. Semoga terhibur

kucing comel bermain rama-rama

santai betul kucing ni

gambar kucing yang sangat comel

weeeee

rama-rama

banyak betul rama-rama ~.~

kucing bermain

ramai-rama tu tak lari pon..

cute cat playing wit butterflies

bergolek-golek jangan sampai lenyek rama-rama tu dah la ye

Macam mana comel kan kan kan? Rama-rama tu pon cantik jugak. Macam rama-rama dalam post “Koleksi Gambar Rama-rama yang Sangat Cantik” yang kami pernah kongsikan dulu. Kalau tak pernah baca sila la klik link tu ye banyak rama-rama yang cantik ada dalam dekat situ hehe.

cisdel main dengan rama-rama

sumber: kucing comel bermain di barnorama

Kongsi Artikel

3 Responses to Gambar Kucing Comel Bermain dengan Rama-rama

  1. ribena says:

    eeee..comel nyeee dieeee….. eeee…gerammm

  2. Ikhtiar Shah says:

    ehh,serius comel laa..lembu cisdel pun comel tpi menyemak juga rama2 kt badan lembu.hak3

  3. Ijja.M says:

    comel laa…suke nengok

Leave a Reply to Ikhtiar Shah Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *