Smartphone Stand Berbentuk Sushi yang Sangat Realistik

Published On 27/06/2012 | By cisdel | Gajet & Teknologi

Smartphone memang menjadi kegilaan dan pilihan ramai kerana fungsinya yang pelbagai. Selain dari itu aksesori tambahan telefon pintar itu juga merupakan salah satu faktor ramai yang berminat dengan telefon berkenaan. Di cisdel.com telah banyak aksesori telefon pintar yang kami kongsikan, kali ini kami nak kongsikan smartphone stand berbentuk sushi pulak. Sangat comel, realistik dan sangat berguna.

Sushi-Smartphone-Stand-gadget-japonais-1

sushi untuk bantu telefon anda berdiri

Sushi-Smartphone-Stand-gadget-japonais-2

boleh lekatkan di lefeon pintar, tablet dan macam-macam lagi

Sushi-Smartphone-Stand-gadget-japonais-3

pelbagai jenis sushi yang ada ~,~ geram pulak tengok

Sushi-Smartphone-Stand-gadget-japonais-4

jangan sampai termakan sudah la ye haha

Sushi-Smartphone-Stand-gadget-japonais-5

kalau takde smartphone takpe, letak je kat sebelah laptop buat hiasan

Sushi-Smartphone-Stand-gadget-japonais-6

Sushi Smartphone Stand

Macam mana cool kan? Kami kagum dengan bentuk dia yang macam sushi betul. Sama la macam model mini sushi yang kami pernah tulis dulu, yang yang ini lebih baik kot sebab ada fungsi haha.

cisdel telephone stand

sumber: ufunk

Kongsi Artikel

3 Responses to Smartphone Stand Berbentuk Sushi yang Sangat Realistik

  1. OrangAkaun says:

    haiyyeee
    KAWAIII

  2. Pingback: Smartphone Stand Berbentuk Sushi yang Sangat Realistik .

  3. Ramzi says:

    Ni sushi imitasi mirip banget ma aslinya, yang nggak tahu pasti mau untuk memakannya nih
    jadi laper ni perut.. hehe
    nice info sis

Leave a Reply to OrangAkaun Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *