Cupcake dengan Pelbagai Serangga yang Menyelerakan?

Published On 04/05/2012 | By cisdel | Menarik

Sekarang ini lebih ramai yang gemar akan cupcake berbanding kek biasa. Ia menjadi pilihan untuk pelbagai jenis majlis seperti perkahwinan, pertunangan, perlancaran buku dan sebagainya. Ini mungkin kerana cupcake mempunyai rupa yang sangat cantik dan mampu menarik minat ramai pengunjung. Post kali ini kami nak kongsikan gambar disekitar majlis perlancaran buku “The Insect Cookbok” di Belanda. Apa yang menarik tentang majlis perlancaran ini adalah ia menghidangkan perlbagai cupcake dengan serangga kepada pengunjung hehe

cupcake serangga

hehe macam sedap je

majlis perlancaran buku

nasib baik ulat beluncas tu bukan ulat betul -.-

kek cengkerik

kek cengkerik hehe

Cupcake-with-Insects-on-Book-Released-Occasion-004

cuba cari mana serangga/ulat yang betul

Cupcake-with-Insects-on-Book-Released-Occasion-005

jangan melompat masa tengah makan dah ler haha

Cupcake-with-Insects-on-Book-Released-Occasion-006

replika buku yang dilancarkan masa tu - hehe ada banyak resepi serangga dalam tu

gadis comel

gadis comel ini nama dia Margot van Rooyen, pelajar Universiti Wageningen

ulat ada di luar dan dalam kek haha

ulat ada di luar dan dalam kek haha

Macam mana? menyelerakan atau tidak itu anda nilaikan sendiri haha. Tapi memang kreatif penganjur majlis perlancaran ni sebab sediakan cupcake macam tu haha. Kalau sesiapa nak belajar buat cupcake boleh rujuk pada pakar cupcake ini. Dah siap buat cupcake boleh la tangkap belalang kat depan rumah untuk hiasan.

cisdel cupcake lazat

sumber: funsterz

Kongsi Artikel

4 Responses to Cupcake dengan Pelbagai Serangga yang Menyelerakan?

  1. OrangAkaun says:

    exotic. aku tak paham kenapa ada orang sanggup makan benda lagu ni..

  2. as says:

    memang ulat betulkah???

  3. ain dzaya says:

    ewww…sumpah takkan makan!

  4. Ikhtiar Shah says:

    euuwww..aisehh,pun sodap kaa makan ulat?pelik3 je

Leave a Reply to as Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *