Gambar Cicak Tokek Menari dengan Sangat Comel dan Kelakar

Published On 07/12/2011 | By cisdel | Lawak

Cicak Tokek atau dalam Bahasa Inggeris gecko mungkin merupakan cicak yang paling popuar dan digilai ramai pada masa kini. Mungkin kerana harganya yang tinggi sehingga boleh mencecah jutaan ringgit. Sebab itu ramai yang berpusu-pusu pergi mencari cicak berkenaan. Post kali ini memang kami ingin kongsikan tentang cicak berkenaan tetapi kami nak tunjuk gambar cicak tokek menari dengan sangat comel dan kelakar. Semoga lenggok dan gerakkan cicak ini dapat menghiburkan hati anda.

cicak tokek menari

cicak tokek menari

dancing_geckos_01

I wan to move it move it.. haha

dancing_geckos_02

tarian happy feet? hahaha

dancing_geckos_03

wink! hahaha

tokek menari 4

menari ballet pon boleyyy

dancing_geckos_05

menari berpasangan pulak hohoho

dancing_geckos_06

tangan kiri di depan, ke belakang ~~ senaman si Tommy hahaha

dancing_geckos_07

dah macam kung fu dance la pulak

dancing_geckos_8

the dancing geckos

dancing_geckos_09

mari menari, bersama-sama~ (muka kerek je haha)

dancing_geckos_10

ice ice baby hahaha

dancing_geckos_11

sibuk menari sampai terpijak ekor sendiri pon tak perasan haha

Rasanya kalau cicak menari ni harga di mesti lagi mahal berlipat-lipat-lipat kali ganda punya kan? Tapi apa-apa pon memang comel dan kelakar cicak-cicak ni semua menari semoga mereka dapat menceriakan hidup anda semua hari ini. Kalau ini tidak cukup, apa kata korang tengok gelagat panda-panda comel ini pula hehehe.

cisdel tak pandai menarisumber cicak tokek menari acidcow

Kongsi Artikel

5 Responses to Gambar Cicak Tokek Menari dengan Sangat Comel dan Kelakar

  1. zalin says:

    gambar cicak tokek ni kalau jual, mahal x? keh3…

  2. ….mmg best cicak ni…

  3. ohcikgu says:

    saperlah yang gatal ambil gambar diorang ni haa..

  4. Pingback: Cicak Agama Mwanzae yang Unik Kelihatan Seperti Spiderman | cisdel.com

Leave a Reply to admin Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *