Daging Dijadikan Aiskrim yang Sangat Menyelerakan

Published On 05/10/2011 | By cisdel | Menarik

Awal-awal kami nak maklumkan gambar-gamabr di bawah ini adalah daging sebenar yang dijadikan aiskrim dan manisan oleh seorang jurufoto yang bernama Jasmin Schuller. Walaupun ia nampak macam sedap dan menyelerakan, rasanya tetap rasa daging mentah haha. Makanya cukuplah sekadar terliur mata sahaja tengok kecantikan manisan-manisan ni semua, tak usahlah nak terliur sangat ye hehe.

aiskrim daging 1

2 scoop daging dan 1 scoop aiskrim ~.~

aiskrim daging 2

aiskrim calong haha. siapa tak tau aiskrim calong tu apa kesian ~ haha

aiskrim daging 3

rasanya boleh buat bbq tak ni? hohoho

aiskrim daging 4

Aiskrim magnum perghhh hahaha

manisan daging

siapa boleh terangkan benda ni ape? rasanya macam bukan ais krim

cupcakes daging

perghhh cupcakes tu

Macam mana melelh tak air liur? haha kalau berminat sila la cuba resepi aiskrim ni semua bukan susah pon haha. Kalau tqak pon esok tunggu je apek jual aiskrim tu lalu, beli la apa perisa yang korang suka. Jangan plak korang mintak aiskrim daging kat apek tu ye -.-

cisdel menyoroksumber: Fun Guerilla

Kongsi Artikel

2 Responses to Daging Dijadikan Aiskrim yang Sangat Menyelerakan

  1. sakura girl says:

    cian ….lembu cisdel

  2. ctk says:

    dagng mentah ke…hehe..eh..kecian cisdel tuh.jaat la kamu..hahaha

Leave a Reply to sakura girl Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *