Superhero Versi Lego Mini yang Sangat Cool dan Comel

Published On 22/08/2011 | By cisdel | Comel

Masa kecil dulu pasti korang pernah main dengan lego kan? Macam-macam benda boleh buat dengan lego ni dan memang boleh mengujakan la. Suatu ketika dahulu kami pernah kongsikan Spongebob veri terminator lego yang comel dan ganas haha. Kali ini kami nak kongsikan superhero versi lego mini yang tangan dia macam cangkuk tu.

superhero lego mini comel 1

The Avengers rasanya haha errr tapi Avebgers takde Wolverine kan

superhero lego mini comel 2

Superman yang macho

superhero lego mini comel 3

Captain America.. haha helmet ko buruk weh

superhero lego mini comel 4

Wolverine ni macam pegang pistol la plak

superhero lego mini comel 5

Hammer si Thor ni buruk giler hahaha

superhero lego mini comel 6

Dah macam bomba plak aku tengok si Iron Man ni

superhero lego mini comel 7

errr sapo ni?

superhero lego mini comel 8

x-men.. muka garang ke sekor-sekor haha

Comel je kan lego ni semua haha walaupun memang tak ada rupa sangat tapi ia tetap cool. hehehe ada banyak lagi figura mini superhero versi lego comel ini, kalau nak tengok macam biasa sila rujuk sumber kami. Nak tengok lembu cisdel versi lego figura mini ni pulak?

cisdel lego minisumber: Dune Chester flickr

Kongsi Artikel

3 Responses to Superhero Versi Lego Mini yang Sangat Cool dan Comel

  1. nadhirah says:

    Haha ! Smart ❗

  2. ackhmad says:

    the hulk macam frankeistein da tengok

  3. Mr.Bintang says:

    Mr.X tu kepala dia benjol kena ketuk.. hahahaa

Leave a Reply to ackhmad Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *