Cengkerang Khas yang Boleh Dipakai Untuk Privasi Anda

Published On 21/08/2011 | By cisdel | Gajet & Teknologi

Privasi adalah sesuatu yang sangat berharga semua orang pasti mahukan privasi mereka sendiri tanpa dikacau sesiapa. Setiap orang pasti ada cara tersendiri untuk mendapatkan privasi mereka contohnya pergi ke tempat rahsia dan sebagainya. Post kali ini kami ingin kongsikan sejenis pakaian atau aksesori yang boleh berbentuk cengkerang dan boleh memberikan privasi kepada anda tapi nampak pelik sikit la.

cengkerang 2

relax je dia tutup muka macam tu.. pemalu sangat kot

cengkerang 1

nampak orang yang pakai topeng kat muka tu? -.-

cengkerang 3

boleh dijadikan aksesori tengkuk kalau tak nak guna

cengkerang 4

dah macam spiderman plak nak pakai topeng haha

cengkerang 5

Juga didatangkan dalam saiz besar -.0 pemalu sangat ni

cengkerang 6

ni kalau korek hidung pon tak kantoi ni

visor

Juga didatangkan dalam versi visor, tutup separa muka

visor 2

dah macam visor helmet pon ada -,-

cengkerang 6

Kalau anda berniat jahat, jangan beli cengkerang ni.. diulangi.. Jangan Beli!

Menarik jugak benda ni dah macam robot pulak tengok bertutup habis je diorang ni. Kalau ada versi purdah pon macam menarik dan praktikal je kan haha.

cisdel kepala besarsumber: toxel

Kongsi Artikel

6 Responses to Cengkerang Khas yang Boleh Dipakai Untuk Privasi Anda

  1. aniely says:

    aku nak y tutup mata n kepala tuhh

  2. fina fento says:

    er..model pempuan dia mcm tak berapa mcm nak pempuan sangat >.<

  3. jj says:

    kalau pakai benda ini nampak jalan ke?

  4. lagi orang tengok, ada la. #-___-

  5. Pingback: Suit Tidur yang Sangat Unik dan Praktikal | cisdel.com

  6. siti says:

    baik pakai tudung ag sonang…..

Leave a Reply to siti Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *