Stormtrooper Pergi Meluncur Ombak

Published On 18/08/2011 | By cisdel | Lawak

Kepada yang tak kenal siapa itu Stormtrooper sila rujuk post sebelum ini, aksi Stormtrooper semasa pergi bercuti. Kalau dah kenal Stormtrooper itu, tahniah diucapkan hahaha. Hari ini kita tambah lagi aksi-aksi menarik Stormtrooper sewaktu dia tak bertugas. Jika sebelum ini dia pergi bercuti, kali ini lebih spesifik lagi dia pergi meluncur ombak. Surfing Trooper, Awesome dude!`~ hahaha

Surfing trooper 1

Anda ada lihat mamat ni pergi meluncur? Tak payah jawab, kat Malaysia dia blom datang

Surfing Trooper 2

pergi usya ombak dulu hohoho

Surfing Trooper 3

Aktiviti memanaskan badan.. wacahaaa hahaha

Stromtrooper kelakar 4

water confident dulu beb hahaha

Stromtrooper kelakar 5

dont trust your Death Guard -.-

Stromtrooper kelakar 6

Jika anda surfing trooper, sila abaikan sign board amaran depan mata anda

Stromtrooper kelakar 7

jangan tanya apa dia tengah buat.. hanya surfer sejati je yang faham hahaha

Stromtrooper kelakar 8

Planking sebelum surfing haha

Stromtrooper kelakar 9

gosok-gosok surfing board dulu ~sayang la nak guna nanti calar~

Stromtrooper kelakar 10

errr cetek sangat.. cancel

Stromtrooper kelakar 11

ini board saya.. jangan ambik.. sape amek dia dosa

Stromtrooper kelakar 12

cuaca tak sesuai hari ni.. malas la nak surfing -.-

strom strooper kelakar 13

indahnya langit nan biru~

strom strooper kelakar 14

Jom balik.. esok lusa la kita pi main ombak hohoho

Stormtrooper memang makhluk yang sangat kacak haha tak kisah la masa dia tengah jadi jahat ke, tengah bercuti ke, tengah nak pi main ombak ke kekacakkannya jelas nyata hahaha. err baru perasan si trooper ni takde langsung main ombak, gaya je lebih -.- Kalau korang nak tengok lagi banyak gaya poyo Surfing Trooper ini, sila layari sumber kami mana lah tau boleh belajar meluncur ombak dengan poyo ke haha.

cisdel surfing lembusumber: Surfing Trooper

Kongsi Artikel

10 Responses to Stormtrooper Pergi Meluncur Ombak

  1. Affan Ruslan says:

    haha sumpah rasa cam nak lempang je lembu cisdel nye topeng tu haha

  2. lizz says:

    pergh!!!! aku kagum dengan gambo2 yang ko letak ni. hebat !!lawo

  3. Serius rasa nak gigit lembu bertopeng tu..haha

  4. The illustration is great! Thanx for posting!
    Cheers

    surfing trooper

  5. titan says:

    haha..aku nak lempang lembu cisdel. leh? hehe..

  6. Erk…Surf Trooper kena sumpahan batu belah batu bertangkup kah?

  7. Hadi says:

    haha. perh kemas siuttt . spe tau kt mne ada jual helmet stormtrooper online selain dri toy r us

  8. Pingback: Gambar Darth Vader Bercuti di Disneyland | cisdel.com

Leave a Reply to Pejuang Kesenian Extreme Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *