50 Sebab Untuk Undi Cisdel.com #1-10

Published On 06/05/2011 | By cisdel | Menarik

Seperti yang sedia maklum, cisdel.com ada bertanding dalam kategori top LOL (humor) dalam DiGi WWWOW Awards. Terima kasih atas sokongan dan undian anda semua, kini kami berada di tangga ke 3 daripada 138 penyertaan. Post ini kami ingin kumpul dan senaraikan 50 sebab untuk undi cisdel.com daripada no 1-10 untuk mendorong kawan-kawan semua mengundi lagi.

 

50 sebab undi -01

50 sebab untuk undi cisdel.com #01 (27/04/2011)

50 sebab undi -02

50 sebab untuk undi cisdel.com #02 (28/04/2011)

50 sebab untuk undi cisdel.com #03

50 sebab untuk undi cisdel.com #03 (29/04/2011)

50 sebab untuk undi cisdel.com #04

50 sebab untuk undi cisdel.com #04 (30/04/2011)

50 sebab untuk undi cisdel.com #05

50 sebab untuk undi cisdel.com #05 (01/05/2011)

50 sebab untuk undi cisdel.com #06

50 sebab untuk undi cisdel.com #06 (02/05/2011)

50 sebab untuk undi cisdel.com #07

50 sebab untuk undi cisdel.com #07 (03/05/2011)

50 sebab untuk undi cisdel.com #08

50 sebab untuk undi cisdel.com #08 (04/05/2011)

50 sebab untuk undi cisdel.com #09

50 sebab untuk undi cisdel.com #09 (05/05/2011)

50 sebab untuk undi cisdel.com #10

50 sebab untuk undi cisdel.com #10 (06/05/2011)

Sekali lagi terima kasih diucapkan kerana telah menyokong dan mengundi cisdel.com. Undian dan sokongan anda semua sangat kami hargai dan didahului dengan ucapan terima kasih. Kami sangat berharap agar korang semua terus mengundi kami ye hehe ajak sekali seluruh rakyat Malaysia tolong undi :). InsyaAllah kami akan berikan yang terbaik untuk anda semua.

Yang belum mengundi anda cuma perlu ke cisdel.com/jom/undi mudah, ringkas dan padat :). Tutorial cara untuk mengundi ada di post ini

Kongsi Artikel

8 Responses to 50 Sebab Untuk Undi Cisdel.com #1-10

  1. haiqal says:

    keh keh.Goodluck cisdel

  2. Ahmad Fikrizaman says:

    Done.. Dah undi.. Hidup cisdel… No 8 tu tak boleh blah…

  3. Pingback: Siapa Yang Saya Undi Untuk Digi #DiGiWWWOW Awards | fikri[dot]my

  4. adledash says:

    salam..

    hahahahahhha!!! aku rasa nak cubit2 je lembu cisdel ni..xpun nk culik dia bawak balik, duduk je dlm bilik aku duk dendiam. hahahaha! no.4 tu gambar dia sgt gatal. wakakakaka!

  5. apasal yg no5 tu rambut lembu cisdel mcm dr rozmey? :snake_ee:

  6. Piston Pecah says:

    tengah nak undi nie…

  7. fathiah says:

    hehe comey….. cisdel the best…. 😀

  8. Pingback: 50 Sebab Untuk Undi Cisdel.com #11-20 | cisdel.com

Leave a Reply to ekspresiruang Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *