Gambar Anak Kucing Menguap dengan Sangat Comel

Published On 27/03/2011 | By cisdel | Comel

Anak kucing memang sentiasa dapat menghiburkan kita dengan telatah manja dan comel mereka. Jika sebelum ini kami pernah kongsikan koleksi gambar anak kucing yang sangat comel, kali ini kami ingin tambah lagi gambar-gambar anak kucing comel. Tapi untuk post kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar anak kucing menguap dengan sangat comel pulak.

cute kitten yawning 1

Aku tak nampak mata putih kucing ni, ke memang speseis dia?

anak kucing menguap comel 2

yawwwnnnn~

anak kucing menguap comel 3

ni menguap ke jelir lidah ni hahaha 😛

anak kucing menguap comel 4

aummmm hahaha

anak kucing mengantuk 5

alololo comel je mulut dia~

anak kucing comel mengantuk 6

dah rupa macam anak singa plak anak kucing ni hahaha

anak kucing comel mengantuk 7

hahahahahahahahaha

anak kucing comel mengantuk 8

woaahhh makan budak.. hahaha

anak kucing comel mengantuk 9

wuaarrgghhh~~~

anak kucing comel mengantuk 9

si kucing hitam

anak kucing comel mengantuk 11

menguap pon macam malas je.. hahaha

anak kucing comel mengantuk 12

sori kucing.. patung kat sebelah tu lagi comel.. hahaha

anak kucing comel mengantuk 13

kucing comel menguap hohoho

anak kucing comel mengantuk 14

ni menguap ke juih bibir? hohoho

kucing comel menguap 15

siap guling-guling menguap. ganas

anak kucing menguap comel 16

anak kucing menguap comel

anak kucing menguap comel 17

pergh siap tutup mulut tu menguap.. pandainyeeee haha

anak kucing menguap comel 18

comel je kucing ni

 

kucing seksi menguap 20

haha siap pose seksi meksi lagi kucing ni menguap

kucing kuning comel menguap 19

rawwrrr haha

Haha menurut kajian, kononnya kalau nampak ada orang atau mungkin kucing menguap.. Nanti secara automatik kita akan menguap dan jadi mengantuk jugak hohoho

cisdel baby mengantuk peningsumber: rgbpicture

Kongsi Artikel

29 Responses to Gambar Anak Kucing Menguap dengan Sangat Comel

  1. Wuucin Kimora says:

    Garang nyer.. :lol_ee:

  2. amirnawawi says:

    cute la..ha3..doremon xde ke? he3

  3. yonna says:

    bila baby cisdel nak besar ni? hahaha okbai

  4. kasih pena says:

    wahhh…cumilye kucing2 ni…. mane dapat gambar…

  5. cik ct says:

    ish3..lembu cisdel sila la p tido..mata dah bling2 gtu..hahahha… 😉

  6. 2 3 anak kucing berlari,
    memang tak sama cisdel seorang 8)

  7. adledash says:

    salam..

    aku akan menguap bila tgk org menguap. hee~

    tp kan, ade org, dia suka tengok gambar kucing, tapi tak suka bela kucing.

  8. aramaiti says:

    comelnya……

  9. nadhirah says:

    waa…sume I suke!!!
    🙂

  10. APi says:

    huarghhh..
    *tutup mulut
    aku lak yang menguap..

  11. Ezal R says:

    cute giler.. cm geram plak..haha 😛

  12. zik says:

    cantik semua kucing tuh.. tapi aku tetap suka cisdel menguap..hehe

  13. tulip says:

    da la memang tgh ngantok nih..huargghhh..ngee~

  14. mandoowy says:

    wah…so cute…comelnya…wah..wah…geram :lol_ee:

  15. Cik Yana says:

    Comelnye kucing! Ni geram tengok ni. Dah la anak kucing dah hilang. Uwaaa~

  16. nifi says:

    yang tutup mulut tu comel ! ^^

  17. vampire's lovex says:

    menguap ke menjelir tuuu ?? ahahhaha….

  18. Arya Putra says:

    sumpah comel!
    dah la aku penggemar kucing..
    bookmark satu kali ini page!!
    yeah!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *