Hasil Seni Bercorak Cap Jari yang Sangat Kreatif

Published On 18/01/2011 | By cisdel | Menarik

Cap jari memang sesuatu yang unik, setiap manusia ada cap jari yang berlainan dan tak sama dengan orang lain. Dengan hanya sedikit ubahan pada garisan cap jari dah berjaya membuatkan ianya unik. Post kali ini kami ingin kongsikan hasil seni yang bertemakan cap jari hasil kreativiti Kevin Van Aeist.

fingerprint9

cap jari yang diperbuat daripada keropok

fingerprint8

Cap jari daripada benang

fingerprint7

buat corak cap jari guna typewriter cool!!!

fingerprint6

cap jari daripada kulit pai

fingerprint5

cap jari daripada benang kait

fingerprint4

cuba teka cap jari ni diperbuat daripada ape? hehehe

fingerprint3

cap jari daripada garam,gula,pepper etc..

fingerprint2

cap jari daripada tape kaset

fingerprint1

corak cap jari daripada mustard

Macam mana? unik kan? cuba la buat corak cap jari guna apa-apa benda yang ada kat sekeliling korang hehe. Kalau nak tengok lebih banyak hasil kreatif artis ni, sila layari sumber kami

cisdel cap jarisumber: Kevin Van Aeist, bitrebels

Kongsi Artikel

11 Responses to Hasil Seni Bercorak Cap Jari yang Sangat Kreatif

  1. Fatehah A. says:

    hahahah! taik kucing pun jadi!

  2. Fadz says:

    heheh comel gilaaa !

  3. Amanina says:

    lembu nye cap jari jugak yang simple. haha kucing pun simple gak 😀

  4. kembang kempis says:

    bestttttt hehe

  5. Piston Pecah says:

    wah,CSI semakin kreatif…

  6. Zida says:

    Eeeeeeeee taik kucing. HAHAHA

  7. Clara Emily says:

    memang kreatif sangat.
    sedap mata memandang .

    😉

  8. nadhirah says:

    cakapla cisdel x de cap jari… :snake_ee:

  9. eikieyn says:

    ooh cisdel nye cap jari camtuuuu rupenye. 😛

  10. Pingback: Hasil Seni Corak Cap Jari Yang Kreatif | Jiwa Kacau

  11. Maryam says:

    mmg kreatif but cap cri lmbu jugak yg plg sng

Leave a Reply to Amanina Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *