Gambar Labah-labah yang Geli dan Menakutkan tapi Comel

Published On 30/08/2010 | By cisdel | Alam

Kepada yang geli atau takut dengan labah-labah sangat digalakkan untuk teruskan membaca post ini. Masih ingat dengan post ulat yang comel suatu ketika dahulu. Hehehe post ini juga sama seperti itu tapi dibintangi oleh labah-labah. Post ini pasti memberi persepsi baru pada yang takut atau geli pada labah-labah ni..

cute animals spiders (16)

alololo comelnya mata dia.. metalic lagi tu..

cute-animals-spiders-2

rupa labah-labah ketakutan hehe

cute animals spiders

banyaknya mata dia...

cute animals spiders (17)

eleh.. menyorok.. buat-buat malu konon.. hohoho

cute animals spiders (15)

si janggut biru.. eh yeke tu janggut? hahaha anggap je la ye

cute animals spiders (14)

si gigi tajam.. konon garang la tu..

cute animals spiders (13)

alolololo comeynya dia..erk.. =.="

cute animals spiders (12)

terasa macam gaban la plak..

cute animals spiders (11)

si labah-labah yang posing menggoda..

cute animals spiders (10)

waarrgghhh.. makan budak.. hahaha

cute animals spiders (9)

aku tak faham apa yang labah-labah ni cuba lakukan... tak tau nak tulis caption ape.. hohoho

cute animals spiders (7)

tengok mata saya.. saya minum innershine pati plum

cute animals spiders (5)

fuuhhhh.. seski.. eh silap.. seksi.. hahaha

cute animals spiders (4)

..... ape nak tulis caption ni ye =.=" hahaha

cute animals spiders (3)

apa jadah la labah-labah ni semua posing mata.. apsal la tak tunjukkan kaki yang menawan

hohoho macam mana? Takut lagi dengan labah-labah yang comel ini? hahaha walaupun tak takut tapi jangan berani sangat kalau dia gigit boleh jadi spiderman nanti.. sakit weh..

Oleh sebab lembu cisdel masih tidak ditemui, kami menjemput binatang lain untuk posing di sini.. Kepada lembu cisdel sila jeles dan cepatlah pulang..

mengkarung

sumber: zuzutop

Kongsi Artikel

13 Responses to Gambar Labah-labah yang Geli dan Menakutkan tapi Comel

  1. eiyda says:

    labah2 memang banyak mate ek? agak2 kalo korek wat mata cincin ok tak> hahah :tongue_laugh_ee: :tongue_laugh_ee: :tongue_laugh_ee:

  2. ChuyRy says:

    aku takut labah2..hahaah T__T

  3. mrnamie says:

    aku dari kecik memang fobia dengan labah-labah doh… tak taw pasal apa.. LOL

  4. yash says:

    meremang bulu roma aku tgk… T__T 😯

  5. Hamdi says:

    mata diorang sungguh cute!

  6. farah says:

    gelinya tengok…meremang bulu roma

  7. sickchild72 says:

    ok sy kenal mengkarung tu =)

  8. ekal says:

    Aku pun takut jugak dengan labah-labah, tak pernah pegang dengan tangan seumur hidup aku, kalau ada yang dah mati, pun aku tak berani pegang. Kesian nasib aku cam ni.

  9. fye says:

    comelnye!!

  10. cik zaza says:

    hehe..comel kot mata macam pakai contact lens..

  11. QATRUNNADA says:

    paduhallllllll………
    cdakny da byk mata,,
    kck gk ya,,,
    ehh

  12. qaesyah says:

    alamak,geli la:-/

Leave a Reply to cik zaza Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *