Katak yang Cantik dan Beraneka Warna

Published On 24/04/2010 | By cisdel | Alam

Katak merupakan amfibia yang sangat unik dan cantik. Hahahaa walaupun ramai yang rasa binatang ini menggelikan tetapi aku tetap rasa ianya sangat cantik. Berikut adalah gambar katak yang cantik dan beraneka warna.

katak oren

katak oren

gemuk giler katak ni

gemuk giler katak ni

katak hijau dengan telur dia

katak hijau dengan telur dia

ini panggil katak daun ke?

ini panggil katak daun ke?

katak ini cantik dan pelik..

katak ini cantik dan pelik.. hahaha

katak biru

katak biru ni kene radioactive ke? hohoo

besar giler mata katak ni

besar giler mata katak ni

katak yang kurus

katak yang kurus

katak kuning tengah buat projek

katak kuning tengah buat projek

hoho macam mana? cantik bukan? Katak mana idaman korang? hoho jangan pi tangkap plak katak lepas ni untuk jadi binatang peliharaan.. haha atau mungkin katak cisdel jadi pilihan korang? hoho

katak yang nak jadi lembu cisdel

katak yang nak jadi lembu cisdel

sumber: zuzutop

Kongsi Artikel

28 Responses to Katak yang Cantik dan Beraneka Warna

  1. si gemuk says:

    so cute…..suke r tgk gambar2 niey……:D

  2. Yaya Azura says:

    comel mmg comel..berwarna-warni..tapi rasanya kalau ada depan mata mmg tak pegang..haha!

  3. fina fento says:

    kalau yg ni walaupun geli oke lagi kot :tongue_wink_ee:

    tengok gambar2 katak ni dengan adik yg nak masuk 3 tahun. sampai gambar last tu dia cakap “eh, katak ni ada dua” :ohh_ee:

    sib baik dia tak paham. kalo tak malu ai :embarrassed_ee: :tongue_laugh_ee:

Leave a Reply to si gemuk Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *