Gambar Kilat yang Sangat Menakjubkan

Published On 02/04/2010 | By cisdel | Alam

Jika sebelum ini kita kagum melihat gambar permandangan angkasa lepas yang sangat mengagumkan, kali ini aku ingin berkongsi gambar permandangan sewaktu kilat sedang sabung-menyabung yang sangat menakjubkan.

kilat 1

Cantik giler kilat ni

kilat 2

siap ada tornado kat sebelah

kilat 3

Permandangan kilat di tepi pantai

kilat 4

rasanya gambar ni diambil waktu senja.. rasanya la

kilat 5

cantik giler...

kilat 6

macam mana boleh jadi merah ye?

kilat 7

kilat dalam gelap.. sangat cool

kilat 8

yang ni siap ada blend awan lagi.. smart!!!

kilat 9

di gunung-ganang kah?

kilat 10

kilat tu kecil je.. tapi merbahaya.. hoho

kilat 11

macam mana boleh jadi biru?

kilat 12

warna unggu pulak..

kilat 13

kilat + bangunan itu smart..

Sangat menakjubkan bukan alam ciptaan Tuhan yang Maha Esa? Saksikan dengan penuh keinsafan 😀 sila pergi ke sumber kami untuk dapatkan gambar bersaiz besar untuk buat wallpaper.

cisdel kena panah petir

tu la main lagi time kilat kan dah kena

sumber: sweatygooch

Kongsi Artikel

25 Responses to Gambar Kilat yang Sangat Menakjubkan

  1. Anak says:

    Lawa betul kilat 2

Leave a Reply to EV Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *