Teknik Urutan Wajah Dengan Menggunakan Siput Babi

Published On 06/06/2014 | By cisdel | Comel

Jepun memang sentiasa berjaya mengagumkan kami. Tak kiralah dari segi rekaan produk, teknologi, tempat-tempat menarik dan lain-lain lagi. Contohnya seperti koleksi bas sekolah comel dan gula-gula yang dihidangkan dalam mangkuk tandas yang pernah kami kongsikan dahulu. Post kali ini kami nak kongsikan satu lagi perkara menarik yang terdapat di Jepun; teknik urutan wajah dengan menggunakan siput babi. Menarik bukan? Mari kita tengok bagaimana teknik urutan ini dilakukan.

letak 2-3 ekor siput babi pada muka

letak 2-3 ekor siput babi pada muka

biarkan je dia merayap

biarkan je dia merayap di wajah anda

lendir yang ditinggalkan oleh siput berkenaan baik untuk kulit

lendir yang ditinggalkan oleh siput berkenaan baik untuk kulit?

baik-baik masuk mata

baik-baik jangan sampai masuk mata ye kak

wuarghh makan kening dia

wuarghh makan kening dia!

comel jugak siput babi ni ye

comel jugak siput babi ni ye

Macam mana? Berminat nak cuba? Kalau ye nanti boleh la tangkap siput-siput ni semua dan letak di muka. Err kami tidak akan bertanggujawab sekiranya berlaku sebarang kemalangan atau kecelakaan dalam proses mencuba itu hehe.

cisdel urutan lembu

Kongsi Artikel

5 Responses to Teknik Urutan Wajah Dengan Menggunakan Siput Babi

  1. USUI says:

    jangan masuk lubang hidung sudah.. hehehe

  2. mzaiemo says:

    scroll kebawah semata2 nak tgk lembu Cisdel beraksi. hehe

  3. Fina says:

    Meluas rupanya penggunaan siput babi ni. Patutlah ada brand Snail kat pasaran Jepun/Korea.

  4. maestro amad says:

    oh mak! geli kau! huk3..
    dah lama tak lawat cisdel..
    happy blogging!

  5. luthfi says:

    Nyoba pakai sipt lembu aja.hehehe

Leave a Reply to Fina Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *