CafeCat: Marshmallow Berbentuk Kucing yang Sangat Comel

Published On 21/04/2014 | By cisdel | Comel

Keunikan barang di Jepun memang kadang kala tidak dapat tercapai dek akal. Kami di cisdel.com sendiri memang sangat kagum dengan barang-barang unik keluaran Jepun. Walaupun ia hanyalah produk biasa tetapi bentuknya yang unik dan kreativiti yang ada pada kotak bungkusannya membuatkan ramai yang terpikat. Contohnya seperti kokeshi: kotak mancis comel yang pernah kami kongsikan dahulu. Post kali ini kami nak kongsikan satu lagi produk yang comel dan unik dari Jepun iaitu CafeCat; Marshmallow berbentuk seperti kucing yang sangat comel.

kucing marshmellow

kucing marshmellow

cak! ~.~

cak! ~.~

banyaknya kepala kucing

banyaknya kepala kucing

siap ada tapak kaki kucing

siap ada tapak kaki kucing

comel tapak kaki ni hehe

comel tapak kaki ni hehe

oo warna coklat gelap pon ada hehe

oo warna coklat gelap pon ada hehe

dia jual asing-asing ke kepala dengan kaki?

dia jual asing-asing ke kepala dengan kaki?

ok yang ini dia jual satu pakej

ok yang ini dia jual satu pakej

~meow~

~meow~

cantik jugak bungkusan dia kan

cantik jugak bungkusan dia kan

Macam mana comelkan? Rasa macam tak sanggup je nak minum kopi yang ada kepala kucing comel kat dalam tu haha. Seperti yang dimaklumkan di atas, ini adalah produk dari Jepun. Kami tidak pasti sama ada ia ada dijual di Malaysia atau tidak. Rasanya belum ada lagi.

cisdel berendam dalam cawan

sumber: ufunk

Kongsi Artikel

One Response to CafeCat: Marshmallow Berbentuk Kucing yang Sangat Comel

Leave a Reply to harniza Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *