Beg Tangan yang Sangat Cool Menyerupai Klip Kertas

Published On 08/07/2013 | By cisdel | Rekaan Menarik

Beg tangan memang mempunyai pelbagai rupa bentuk dan kegunaannya. Kini terdapat pelbagai rekaan beg yang unik dan menarik untuk menjadi pilihan penggemar beg tangan, contohnya seperti beg tangan yang sangat cool macam lukisan komik yang pernah kami kongsikan dahulu. Kali ini kami nak kongsikan pula gambar beg tangan yang sangat cool menyerupai klip kertas. Jom kita tengok macam mana rupa beg klip kertas ini.

clip bag

clip bag

perbezaan saiz dengan klip biasa

perbezaan saiz dengan klip biasa

pandangan sisi

pandangan sisi

pandangan atas

pandangan atas

pandangan senget sikit

pandangan senget sikit

macam-macam boleh letak

macam-macam boleh letak

sungguh bergaya

sungguh bergaya

mudah untuk dibawa kemana-mana

mudah untuk dibawa kemana-mana

jom jalan-jalan hehe

jom jalan-jalan hehe

Macam mana cool kan? Boleh isi macam-macam mudah untuk dibawa kemana-mana hehe. Untuk pengetahuan anda, beg ini direka oleh Peter Bristol. Lebih banyak lagi hasil karya Bristol ini boleh dilihat di sumber kami.

cisdel koleksi beg

sumber: web rasmi peter bristol

Kongsi Artikel

5 Responses to Beg Tangan yang Sangat Cool Menyerupai Klip Kertas

  1. Denaihati says:

    sangat unik beg klip ni. tangkai panjang takut-takut senang kena ragut pulak…hrrr

  2. wazy says:

    Boleh bawa jalan-jalan tu yang bagus dan mempunyai rekaan yang menarik

  3. ciknor says:

    cantik…1st tgk orang akan pikir, kepala sape dia nak klip tu..:p

  4. fyna says:

    memang kreatif. nak beli juga lah beg macam tue. hehehehe…

  5. asraff says:

    memang terbaik design beg tangan tu….mmg kreatif….

Leave a Reply to wazy Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *