Gula-gula yang Dihidangkan Dalam Mangkuk Tandas

Published On 24/06/2013 | By cisdel | Rekaan Menarik

Di Jepun memang terdapat pelbagai mainan atau makanan yang unik dan pelik. Contohnya dahulu kami pernah kongsikan mainan set makanan lengkap yang perlu dimasak sendiri dan boleh dimakan. Kali ini kami nak kongsikan pula gula-gula yang dihidangkan dalam mangkuk tandas haha bunyi je pon dah agak menggelikan ye? Setiap bungkusan gula-gula ini disertakan dengan tandas plastik yang perlu dipasang sendiri dan kemudian menjadi bekas untuk mengisi gula-gula berkenaan. Jom kita tengok gula-gula tandas ini.

Cantik bungkusan dia haha

Cantik bungkusan dia haha

didatangkan denan 4 warna yang berbeza

didatangkan denan 4 warna yang berbeza

nama dia Mokoletto

nama dia Mokoletto

bukak bungkusan

bukak bungkusan

tandas pasang siap

tandas pasang siap

bancuhkan gula-gula

bancuhkan gula-gula dalam tangki

sedia untuk dimakan

sedia untuk dimakan

makan sampai habis

makan sampai habis.. sedap?

bersihkan bila dah tak guna lagi hehe

bersihkan bila dah tak guna lagi hehe

jangan lupa tutup lepas guna

jangan lupa tutup lepas guna

Macam mana cool kan? Sanggup nak bancuh dan makan gula-gula dalam mangkuk tandas ni? Hehe sila pastikan anda menggunakan peralatan yang betul, jangan cuba pada mangkuk tandas yang sebenar pulak kat rumah.

cisdel gula-gula

sumber: ufunk

Kongsi Artikel

2 Responses to Gula-gula yang Dihidangkan Dalam Mangkuk Tandas

  1. Anarm says:

    Geli aku tengok.. Tak sanggup nak sedut benda tu.. Walaupun dah tau tu bukan tandas betul, tapi…… euwwww~~

  2. harniza says:

    geli aku tengok macam nak mutah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *