Gambar Makanan Seharian Dibelah Menjadi Dua

Published On 16/05/2013 | By cisdel | Menarik

Gambar makanan memang sentiasa akan mengujakan kita tak kisah la walaupun sudah kenyang sekali pun, kalau tengok gambar makanan yang menggiurkan sahaja pasti akan rasa lapar balik. Sebab itu kami di cisdel.com gemar untuk kongsikan gambar-gambar barang makanan yang unik, menarik dan nampak sangat sedap. Post kali ini juga ada berkaitan dengan makanan tetapi bukan makanan biasa. Kami nak kongsikan macam mana rupa makanan bila dah dibelah dua. Ada yang mungkin kita biasa lihat, tapi ada juga yang mungkin agak asing bagi kita. Jom kita tengok.

wuish sedapnya ~.~

wuish sedapnya ~.~

apesal telur warna pink

apesal telur warna pink

macam sayur campur je hehe

macam sayur campur je hehe

aiskrim!

aiskrim!

Corn dog & Cornetto

Corn dog & Cornetto

sedapnya aiskrim

sedapnya aiskrim

gambar makanan

bijirin dengan susu

mi segera

lapar pulak tengok mee segera ni

Macam mana terliur tak tengok? Ada rasa nak pi makan tengah hari lagi sekali tak? hehe. Untuk pengetahuan anda koleksi gambar ini semua dihasilkan oleh jurugambar bernama Beth Galton. Anda juga mungkin berminat dengan post makanan berwarna pelangi ini pula untuk menambahkan lagi kelaparan anda hehe.

cisdel potong 2

sumber gambar makanan di mymodernmet

Kongsi Artikel

2 Responses to Gambar Makanan Seharian Dibelah Menjadi Dua

  1. wahhhhhh nyum nyummmm

  2. siti says:

    macam ag sedapla tengok makann tu dibelah dua..

Leave a Reply to siti Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *