Neko Sushi: Bila Kucing Comel Menjadi Sushi

Published On 06/05/2013 | By cisdel | Comel

Kucing yang comel memang sering kali dapat menghiburkan kita. Jika sebelum ini kami pernah kongsikan gambar gelagat bila kucing comel menggantikan bola-bola dalam perlawanan sebenar, kali ini kami nak kongsikan pula gambar kucing yang sangat comel menjadi sushi. Ini bukan sushi yang diperbuat daripada daging kucing ye haha. Ia hanyalah sekadar kucing yang memakai kostum sushi untuk tujuan pengambaran. Sangat comel dan mencuit hati.

Neko-Sushi-11

kucing sushi

Neko-Sushi-1

ini nenek kucing ke? hehe

Neko-Sushi-3

kucing comel ada beg pink

Neko-Sushi-5

kucing nak pi pejabat

Neko-Sushi-5

macam sedap je udang kat belakang tu hehe

Neko-Sushi-9

kucing artis hehe

Neko-Sushi-10

ini sushi mahal ni

Neko-Sushi-12

jangan makan sekali tikar buluh tu ye hehe

sushi kucing

sushi main ping pong

Neko-Sushi-7

kipas tu untuk apa? -,-

Neko-Sushi-2

anak kucing sesat dalam sushi

koleksi sushi kucing

koleksi sushi kucing

Macam mana comelkan? Sila tengok sekali video di atas ini. Ingin ditegaskan sekali lagi, tiada kucing yang tercedera atau terkorban dalam proses membuat sushi ini haha. Ia hanya sekadar digunakan untuk membuat poster dan poskad comel oleh syarikat Tange & Nakimushi Peanuts.

cisdel sushi 2

sumber: ufunk

Kongsi Artikel

One Response to Neko Sushi: Bila Kucing Comel Menjadi Sushi

  1. harniza says:

    cute macam nak makan kucing ni

Leave a Reply to harniza Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *