Lampu yang Sangat Menyelerakan Diperbuat daripada 5000 Gummy Bears

Published On 04/04/2013 | By cisdel | Rekaan Menarik

Kami percaya pasti ramai yang mengenali dan suka makan Gummy Bears. Tapi bagaimana pula jika gummy bears berkenaan dijadikan sebagai lampu atau chandelier pasti orang yang tengok akan meleleh air liur geram dan rasa macam nak makan je kan lampu berkenaan hehe. Post kali ini kami nak kongsikan hasil kreativiti seorang artis Kevin Champeny yang telah menukarkan 5000 biji gummy bears menjadi sebuah chandelier yang sangat cantik dan menggiurkan. Jom kita tengok bagaimana rupa chandelier berkenaan.

A-Sweet-Tastic-Chandelier-Made-From-5000-Gummy-Bears-By-Kevin-Champeny-1

banyakknya gummy bears ~.~

gummy bears

macam lampu disko pon ada kan?

A-Sweet-Tastic-Chandelier-Made-From-5000-Gummy-Bears-By-Kevin-Champeny-3

meleleh air liur tengok ada banyak gummy bears ni ~.~

A-Sweet-Tastic-Chandelier-Made-From-5000-Gummy-Bears-By-Kevin-Champeny-4

1 gummy bear, 2 bummy bears, 3 gummy bears, 4 gummy bears, 5000 gummy bears! arghhhh ~

A-Sweet-Tastic-Chandelier-Made-From-5000-Gummy-Bears-By-Kevin-Champeny-5

agak-agak smeut tak nanti? haha

chandelier cantik

dah nyalakan lampu makin cantik pulak :)

Macam mana cantikkan? Kalau anda berminat nak dapatkan lampu ini boleh layari sumber kami. Harganya? Murah sahaja $6,500 USD tak termasuk post (lebih kurang RM 20 ribu). Anda mungkin berminat dengan post music video yang menggunakan 288, 800 biji jelly beans ini pula hehe.

cisdel gummy cow

sumber: jellio

Kongsi Artikel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *