Lil Bub: Kucing Comel yang Suka Membaca Komik

Published On 26/03/2013 | By cisdel | Comel

Gelagat dan aksi-aksi menarik kucing-kucing comel memang tidak akan pernah habis hehe. Sebelum ini kami ada kongsikan kepada anda kucing comel yang bernama Sam yang sangat unik berbanding kucing-kucing lain kerana ia mempunyai bulu hitam di atas mata yang seakan-akan kening. Kali ini kami nak kongsikan seekor lagi kucing yang comel dan menarik iaitu, Lil Bub. Apa yang menarik tentang kucing ini adalah ia bukan sahaja comel malah gemar membaca komik dan bermain dengan patung-patung aksi figura. Jom kita saksikan gelagat Lil Bub ini membaca hehe.

lil bub suka lepak bersama woverine

lil bub suka lepak bersama woverine

sebab wolverine sayang sangat pada kucing comel ini

sebab wolverine sayang sangat pada kucing comel ini

mereka gemar membaca buku bersama-sama

mereka gemar membaca buku bersama-sama

kucing comel baca komik

tapi Lil Bub suka bolot sekor bila bahagian yang menarik

baca muka surat lain

“tepi la sikit!” kata wolverine

dah penat membaca

dah penat membaca terus pi tidur -.-

kucing comel main dengan Thor

nanti kita main dengan Thor pulak ye hehe

Macam mana comelkan Lil Bub ni pandai pulak tu membaca dan menghayati komik haha kami sendiri pon tak berapa gemar sangat komik US sebab pening nak baca hehe.

lembu cisdel baca buku

sumber: gambar kucing comel di buzzfeed

Kongsi Artikel

One Response to Lil Bub: Kucing Comel yang Suka Membaca Komik

  1. Fa10 Carsleeda says:

    kucing tu cm blur je

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *