Gambar Lava Gunung Berapi yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

Published On 23/03/2013 | By cisdel | Alam

Untuk mengambil gambar lava gunung berapi adalah satu tugas yang sangat sukar. Bukan calang-calang jurugambar mampu untuk mengambil gambar di tempat merbahaya yang mempunyai suhu sehingga 2,000°F itu. Kali ini kami nak kongsikan kepada anda koleksi gambar lava gunung berapi mengalir yang sangat cantik diambil di Hawai pada waktu malam. Apa yang lebih menarik lagi Sean King, jurugambar berkenaan merupakan seorang yang buta warna. Walaupun demikian, beliau mampu untuk menghasilkan sati koleksi gambar yang sangat cantik dan menakjubkan.

gambar gunung berapi

gambar gunung berapi

gambar dari jauh

gambar dari jauh

gambar gunung berapi 2

rasanya ini wap panas ni

gambar gunung berapi 3

cantiknya :)

gambar gunung berapi 3

nampak lava mengalir tu?

gambar gunung berapi 5

kalau kena setitik je pon tak tahu la nak cakap macam mana

gambar gunung berapi 6

suhu yang mencecah 2,000°F (1093.33°C) hehehe

gambar gunung berapi 6

tengok gambar je pon dah dapat rasa panas dia

gambar gunung berapi 8

kombinasi dengan susana malam fuhh sangat cantik

gambar gunung berapi 9

bulan terang

bintang dan lava

bintang dan lava

Macam mana cantikkan? Kagum betul kami dengan alam ciptaan tuhan yang maha esa ini. Siapa sangka gunung berapi yang sangat panas dan jarang didekati orang sebenarnya sangat cantik dan menakjubkan.

cisdel lembu berapi

sumber: mymodernmet

Kongsi Artikel

3 Responses to Gambar Lava Gunung Berapi yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

  1. diarisakura says:

    cantik sgt2 .. tp tertanya , bgmana gmbr2 ni diambil??

  2. Amanda Musa says:

    cantik nya…gambar lembu berapi tu buat saya gelak..hihihi..keep in touch :)

  3. Noridah says:

    subhanallah cantiknya ciptaan Allah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *