04-stop_what_you-are_doing_and_look_at_this_squirrel

Gambar Gelagat Tupai Comel dengan Beruang Teddy

Published On 07/02/2013 | By cisdel | Comel

Gambar haiwan comel memang sering kali dapat menghiburkan hati kita dan menenangkan fikiran. Kami di cisdel.com sendiri memang gemar untuk kongsikan gambar-gambar gelagat haiwan yang comel. Untuk Post kali ini kami nak kongsikan beberapa gambar tupai comel dengan beruang teddy. Mungkin tupai tu dah jatuh hati pada beruang itu kot sebab sama je comel kedua-duanya hehe.

gambar beruang comel Gambar Gelagat Tupai Comel dengan Beruang Teddy

hehe apa la tupai ni nak buat dengan beruang teddy ni ye

02 stop what youre doing and look at this squirrel Gambar Gelagat Tupai Comel dengan Beruang Teddy

hehe bau dulu wangi tak?

03 stop what youre doing and look at this squirrel Gambar Gelagat Tupai Comel dengan Beruang Teddy

gigit kepala dia

04 stop what you are doing and look at this squirrel Gambar Gelagat Tupai Comel dengan Beruang Teddy

hehe cium sikit

05 stop what youre doing and look at this squirrel Gambar Gelagat Tupai Comel dengan Beruang Teddy

hikhikhik malu la ~.~

Hehe comel je gelagat tupai dengan beruang teddy ni kan? Walaupun agak terlampau sikit haha sila jangan tiru aksi ini. Kalau dengan beruang teddy jugak takpe.

cisdel peluk teddy Gambar Gelagat Tupai Comel dengan Beruang Teddy

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

2 Responses to Gambar Gelagat Tupai Comel dengan Beruang Teddy

  1. saya taktahu says:

    nampak cute je…mayb tupai ni keseekoran kot..

  2. Sharafie says:

    alalalala comelnye tupai ni..dia cek kepala teddy tu kot elok ke tak..hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>