Snoopy: Kucing Comel yang Pandai Bergaya

Published On 22/01/2013 | By cisdel | Comel, Pilihan

Masih ingat dengan kucing comel pakai topi tembikai yang pernah kami kongsikan dulu? Setelah beberapa lama mencari akhirnya kami dapat tahu juga identiti kucing berkenaan. Kucing comel itu bernama Snoopy dan berasal dari China. Post ini kami akan kongsikan lebih banyak lagi gambar-gambar comel Snoopy beraksi dengan pelbagai kostum dan topi yang menarik. Geram je tengok gelagat comel snoopy ni siap buat muka kesian bagai hehe.

kucing comel snoopy

hai! saya snoopy kucing yang comel hehe

muka ketat

buat muka macam ni je pon orang dah ramai kata comel

kucing ekor musang

cantik tak ekor saya? macam ekor musang hehe

nak peluk!

saya memang comel.. nak peluk saya? hehe

nak dukung hehe

nak dukung pon boleh hihihi

apa main tunjal kepala ni

masih ingat dengan post topi tembikai dulu? Ingat saya rela ke nak pose semua tu?

kerek rantai

saya ada banyak aksesori, rantai pon ada hehe cntik tak?

reben besar

selalu kena pakai benda pelik-pelik ni la -.-

kucing bergaya

bergaya tak saya? hehe

nak jadi zirafah la hari ni

tuan saya selalu pakaikan macam-macam nak nampak comel katanya

kirin

kirin!

telinga arnab

comel tak telinga saya? hehe

wink!

wink! ;)

tumbuh tanduk

err saya ada tanduk wuwuwuwu

kucing roti

jadi kucing roti pulak la haha

minnie mouse

ada ke suruh saya jadi minnie mouse.. jatuh standard -.-

muka kesian

saya memang pandai buat muka kesian hehe

boleh jilat hidung sendiri hehe

saya boleh jilat hidung sendiri hehe

cancer!

Cak! hehe

saya comel hehe

saya comel hehe

hari ni nak jadi kucing la hehe

hari ni nak jadi kucing la hehe

kenapa kena mandi

kenapa kena mandi?

muka sedih kena mandi

nak mandi pon ada topi cantik jugak hehe

bertukar jadi anak itik

bertukar jadi anak itik baru senang nak mandi

kucing jadi katak comel

ok cukup la tu bye! >.<

Macam mana comelkan gelagat Snoopy ini ada banyak lagi gambar kucing comel ini di laman web weibo rasmi dia tapi kalau nak tengok kena daftar terlebih dahulu. Tapi malangnya web tu dalam tulisan cina yang kami memang tak faham langsung hehe

cisdel mandi bath tub

sumber: kucing comel barnorama

Kongsi Artikel

7 Responses to Snoopy: Kucing Comel yang Pandai Bergaya

  1. diarisakura says:

    comel .. bulu pn gebus je .. geram tgok ..

  2. Leena says:

    eeeee comel sangat!

  3. Mak aiiiiiii…. Comel…

  4. khairil says:

    haha, comel gila. macam anak patung pun ada.

  5. Shasha says:

    Comel cam marshmallow! 😀

  6. sharafie says:

    ni kalau kene langgar dek lori 18 tayar ni, apa lah perasaan tuan kucing ni ek.. ^_^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *