Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

Diterbitkan Pada 16/01/2013 | Oleh cisdel | Comel

Di cisdel.com memang ada banyak gambar-gambar haiwan comel dan menghiburkan. Contohnya sebelum ini kami ada kongsikan koleksi himpunan gambar-gambar beruang panda yang sangat comel dengan pelbagai aksi yang menghiburkan. Kali ini kami nak kongsikan gambar koleksi haiwan comel terkejut pula. Terdapat banyak gambar haiwan comel dalam koleksi ini termasuklah kucing, anjing, gajah, badak air dan banyak lagi. Semoga anda terhibur.

anjing terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

anjing terkejut (terkejut dog hehe)

badak air terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

badak air terkejut

beruang polar terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

beruang polar terkejut

burung hantu terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

burung hantu terkejut

burung hantu comel terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

comel je burung hantu yang ni terkejut

burung helang terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

ini yang terbaik! haha

burung unta terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

burung unta terkejut

dolphin gemuk terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

dolphin gemuk terkejut

gajah terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

gajah terkejut

harimau bintang terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

harimau bintang terkejut

kambing terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

kambing terkejut

koala terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

koala terkejut

kucing terkejut comel Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

kucing terkejut comel

kura kura terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

kura-kura terkejut

lembu terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

lembu terkejut

memerang terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

memerang terkejut

monyet comel terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

monyet comel terkejut

monyet terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

ini pon speseis monyet juga kot

singa laut terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

singa laut terkejut

tikus terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

comel tikus ni terkejut hehe

Macam mana comelkan haiwan ni semua? Hehe kami paling suka tengok burung helang tu terkejut haha siap bulu-bulu pada kepala semua tercacak. Semoga post ini dapat menceriakan hari anda dan dapat membantu anda menjadi lebih produktif hehehe. (kalau tak cukup ceria pi tengok post-post lain pulak :p)

cisdel terkejut Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

8 Responses to Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

  1. faris berkata

    memang cantiklah..geram rasanya nak pelihara sekor sekor haiwan yang lucu kat atas…

  2. Anarm berkata

    gemok betol dolphin tu..

  3. riena berkata

    bukan dolphin la,,,tu dugong..

  4. miaw berkata

    diorang tekejut sebab baru tau rupenye diorang boleh lontarkan masalah kat Sharifah Listen

  5. sharafie berkata

    comelnya koala tu..badak air tu macam tengah menguao je..hahaha

  6. Kucing Manja berkata

    banyak2 gambar haiwan tu, kucing ngan tikus nampak kecomelannya >.<

  7. arjuna berkata

    semua haiwan …tu..korang ckp ayat…btol kew!!!….ha..ha

  8. siti berkata

    dorang terkejut sambil cakap apeee???? 3 jutaa???

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>