Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

Published On 16/01/2013 | By cisdel | Comel

Di cisdel.com memang ada banyak gambar-gambar haiwan comel dan menghiburkan. Contohnya sebelum ini kami ada kongsikan koleksi himpunan gambar-gambar beruang panda yang sangat comel dengan pelbagai aksi yang menghiburkan. Kali ini kami nak kongsikan gambar koleksi haiwan comel terkejut pula. Terdapat banyak gambar haiwan comel dalam koleksi ini termasuklah kucing, anjing, gajah, badak air dan banyak lagi. Semoga anda terhibur.

anjing terkejut

anjing terkejut (terkejut dog hehe)

badak air terkejut

badak air terkejut

beruang polar terkejut

beruang polar terkejut

burung hantu terkejut

burung hantu terkejut

burung hantu comel terkejut

comel je burung hantu yang ni terkejut

burung helang terkejut

ini yang terbaik! haha

burung unta terkejut

burung unta terkejut

dolphin gemuk terkejut

dolphin gemuk terkejut

gajah terkejut

gajah terkejut

harimau bintang terkejut

harimau bintang terkejut

kambing terkejut

kambing terkejut

koala terkejut

koala terkejut

kucing terkejut comel

kucing terkejut comel

kura-kura terkejut

kura-kura terkejut

lembu terkejut

lembu terkejut

memerang terkejut

memerang terkejut

monyet comel terkejut

monyet comel terkejut

monyet terkejut

ini pon speseis monyet juga kot

singa laut terkejut

singa laut terkejut

comel tikus ni terkejut hehe

comel tikus ni terkejut hehe

Macam mana comelkan haiwan ni semua? Hehe kami paling suka tengok burung helang tu terkejut haha siap bulu-bulu pada kepala semua tercacak. Semoga post ini dapat menceriakan hari anda dan dapat membantu anda menjadi lebih produktif hehehe. (kalau tak cukup ceria pi tengok post-post lain pulak :p)

cisdel terkejut

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

8 Responses to Koleksi Gambar Haiwan Comel Terkejut

  1. faris says:

    memang cantiklah..geram rasanya nak pelihara sekor sekor haiwan yang lucu kat atas…

  2. Anarm says:

    gemok betol dolphin tu..

  3. riena says:

    bukan dolphin la,,,tu dugong..

  4. miaw says:

    diorang tekejut sebab baru tau rupenye diorang boleh lontarkan masalah kat Sharifah Listen

  5. sharafie says:

    comelnya koala tu..badak air tu macam tengah menguao je..hahaha

  6. Kucing Manja says:

    banyak2 gambar haiwan tu, kucing ngan tikus nampak kecomelannya >.<

  7. arjuna says:

    semua haiwan …tu..korang ckp ayat…btol kew!!!….ha..ha

  8. siti says:

    dorang terkejut sambil cakap apeee???? 3 jutaa???

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *