Gambar Ladybugs Comel Kena Hujan

Published On 14/12/2012 | By cisdel | Alam, Comel

Ramai orang yang kurang gemar bila waktu hujan kerana mungkin banyak aktiviti yang terpaksa dibatalkan dan terpaksa duduk di rumah sahaja. Sewaktu kita sedang sibuk merungut tentang hujan yang turun pernah tak kita terfikir bagaimana la keadaan serangga kecil yang tiada tempat berteduh? Hehe post kali kami nak kongsikan gambar kumbang comel yang sedang bersemangat menempuh hujan lebat.

Ladybugs-in-Raindrops-003

syiannya dia kena hujan ~.~

Ladybugs-in-Raindrops-004

cantik betul gambar ni :)

Ladybugs-in-Raindrops-005

ladybugs dalam Bahasa Melayu apa ye? kumbang la kan?

ladybugs comel kena hujan

ladybugs comel kena hujan

Ladybugs-in-Raindrops-007

bunga belakang tu pon cantik :)

Ladybugs-in-Raindrops-008

siap ada reflection tu

Ladybugs-in-Raindrops-009

buat wallpaper comel ni hehe

Ladybugs-in-Raindrops-010

tapi apesal pucuk tu macam tak basah je ye hehe

ladybugs comel

ladybugs comel

Ladybugs-in-Raindrops-012

baik-baik jatuh nanti hehe

Ladybugs-in-Raindrops-001

comelnya :)

Ladybugs-in-Raindrops-002

nanti cari tempat teduh ye :)

Comel kan? Kesian dia kena hujan hehe. Jadi selepas ni ini jika anda nak merungut tentang hujan lebat fikirkanlah tentang kumbang comel ini ye atau fikirkan tentang orang yang langsung tiada tempat untuk berteduh :).

lembu cisdel kena hujan

sumber: funsterz

Kongsi Artikel

2 Responses to Gambar Ladybugs Comel Kena Hujan

  1. Juan says:

    serius lawa, lagi lagi kaedah kamera yg hebat

  2. azrina says:

    cantik nampak positi lady bite nie.. cute… pandai gak dia posing yea…..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *