Pemandangan di Pegunungan yang Sangat Indah pada Waktu Pagi

Published On 18/11/2012 | By cisdel | Alam

Pemandangan pada waktu pagi memang sangat indah dengan adanya kabus yang memenuhi ruang sekitar alam. Post kali ini kami nak kongsikan beberapa koleksi foto yang diambil oleh jurugambar dari Poland, Boguslaw Strempel yang bersemangat waja bangun pada awal pagi untuk mengambil gambar-gambar yang indah ni semua. Gambar ini semua memang sangat cantik diambil di kawasan pergunungan yang terletak di Poland dan Republik Chech. Semoga anda terpegun dan terpesona dengankeindahan alam ini.

gambar waktu pagi

cantiknya gambar ni ~.~

macam dalam filem

macam dalam filem fantasi…

gunung

rasa macam nak pi panjat gunung je nak tangkap gambar macam ni hehe

pemandangan pada waktu pagi

pemandangan pada waktu pagi

perghh cahaya menyinari bumi

perghh cahaya Matahari menyinari bumi

Kabus pagi

Kabus pagi

keindahan alam semulajadi

keindahan alam semulajadi :)

gambar pemandangan di gunung

gambar pemandangan di gunung

pemandangan di pergunungan

nak lap habuk kat kamera la esok bangun pagi nak ambil gambar hehe

Macam mana cantikkan? Ada gambar tu rasa macam dalam filem alam fantasi je hehe tenang je tengok gambar ni semua. Jadi peliharalah alam semulajadi ye biar ia kekal cantik dan dapat dinikmati oleh anak cucu kita nanti.

cisdel tidur tengah hari

Sumber: laman web rasmi Boguslaw, mymodernmet

p/s: bersama-sama la kita mendoakan keselamatan dan kesejahteraan umat Islam yang ditindas dalam peperangan di Gaza

Kongsi Artikel

4 Responses to Pemandangan di Pegunungan yang Sangat Indah pada Waktu Pagi

  1. siti says:

    seandainya kecantikan dunia ini sudah seindah ini…bagaimana pula keadaan di syurga??
    owhh tenggelam aku dalam nikmatMu ya rabb..

  2. johnlabu says:

    post2 dr site ni mmg x penah menghampakan… good job…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *