Gambar Landak Memakai Kostum yang Sangat Comel

Published On 08/11/2012 | By cisdel | Comel

Kami di cisdel.com memang suka untuk kongsikan gambar gelagat-gelagat haiwan yang comel dan menghiburkan. Kalau dulu kami pernah kongsikan gambar landak comel sedang mandi, post kali ini kami nak tunjukkan pula gambar lamdak-landak comel yang pakai kostum-kostum yang sangat comel hehe. Macam-macam gelagat dan rupa bentuk yang ada hehe

How-To-Dress-Up-Hedgehog-For-Holiday-001

count landakula haha

How-To-Dress-Up-Hedgehog-For-Holiday-002

Speedy Landalez haha

How-To-Dress-Up-Hedgehog-For-Holiday-003

lanbu haha

kaktus

benda apa dia pakai kat belakang ni? kaktus ke? haha

burger landak

burger landak hehehe

comel topi dia

comel topi dia

monkey d landak

monkey d landak

HERSHEY'S KISSES

Hershey’s Kisses

birthday

selamat hari jadi landak hehe

pakai topi birthday

pakai topi birthday

sejuk kat luar tu hehe

sejuk kat luar tu hehe

tunggu salji turun

tunggu salji turun hehe

landak nak jadi bunny

landak nak jadi bunny

fuhh kacak pakai tuxedo

fuhh kacak pakai tuxedo

hehe tak pakai baju pon dah comel dah!

hehe tak pakai baju pon dah comel dah!

Macam mana comelkan? Kepada sesiapa yang ada bela landak tu boleh la cuba pakaikan mereka baju-baju yang comel ni haha jadikan macam burger landak tu pon menarik jugak hehe.

cisdel duri landak

sumber: funsterz

Kongsi Artikel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *