Gambar Darth Vader Bercuti di Disneyland

Published On 03/11/2012 | By cisdel | Lawak

Semenjak dah tak berlakon ni, Darth Vader dengan StormTrooper ni memang banyak pergi merayau dah bercuti hehe. Salah satu contoh ingat tak dulu kami pernah kongsikan gambar StormTrooper pergi bercuti meluncur ombak di tepi pantai? Haha kali ini kami nak kongsikan gambar Darth Vader pulak pergi bercuti di Disneyland ditemani beberapa Stormtrooper hehe. Macam-macam permainan yang mereka cuba dan pelbagai gelagat yang mereka buat hehehe.

Darth Vader naik roller coaster

muka takde perasaan je naik roller coaster ni haha

Darth Vader Disney

Tengok peta dulu mana yang menarik hehe

disneyparksdarthvader3

ok yang ni bosan, next!

comel belon dia tu

comel belon dia tu hehe

naik marry go round haha

naik marry go round haha

angkat Excalibur

cuba angkat Excalibur

makan pop corn

makan pop corn

comel minuman dia

tak boleh minum sebab takde mulut! haha tengok video kat bawah

pening la lepas ni

pening la lepas ni naik cawan berputar tu hehe

tengok gambar sendiri hehe

tengok gambar sendiri hehe

fireworks!

fireworks!

teruja tengok bunga api

teruja tengok bunga api hehe

Tengok video tu dulu kalau nak tahu gelagat Darth Vader tu semua haha memang terhibur tengok gelagat mereka ini. Ini adalah video rasmi keluaran Disney untuk mempromosikan Disneyland menggunakan pengaruh Darth Vader.

sumber: mymodernmet

Kongsi Artikel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *