Ekspresi Wajah Kucing Comel yang Sama Dengan Emoticon

Published On 15/10/2012 | By cisdel | Comel

Kucing-kucing yang comel memang pandai membuat pelbagai ekspresi wajah yang mampu menghiburkan kita. Suatu ketika dahulu kami pernah kongsikan gambar koleksi kucing yang sama seperti font yang kita biasa gunakan. Kali ini kami nak kongsikan ekspresi wajah kucing yang sama dengan emoticon yang selalu kita gunakan seperti :-< :-} dan sebagainya. Semoga anda terhibur tengok gelagat kucing ini semua hehe.

Cat kissing

Cat kissing

02-cats-emoticons

hmm :-/

03-cats-emoticons

}:-(

04-cats-emoticons

:-<

05-cats-emoticons

*<|:-{

06-cats-emoticons

D: wooo

07-cats-emoticons

muka educated je hehe //0-0\

wink

wink ;-D

09-cats-emoticons

wink lagi hehe ;-)

10-cats-emoticons

kening dia perghh haha

hantu gigi hehehe

hantu gigi hehehe :-E

kucing senyum

:-}

give me five

give me five err give me paw! haha

14-cats-emoticons

awat sedih je kucing oii :-(

15-cats-emoticons

besarnya mulut ko hehe :-D

16-cats-emoticons

haha korang ingat tak dengan kucing comel ni

17-cats-emoticons

yeay! :D/

blueks

blueks haha :-P

heee

heee :>

20-cats-emoticons

besarnya mata ko haha

21-cats-emoticons

birthday boy haha

wuarghhh

wuarghhh dah mengantuk dah

kucing senyum

senyum! tak perlu kata apa-apa senyum! haha :)

Macam mana cool kan? hehe macam-macam ekspresi wajah ada pada kucing tu semua. Lepas ni boleh la cuba buat pada kucing masing-masing lepas tu boleh la kongsikan dengan gambar tu dengan kami!

cisdel senyum tak perlu kata apa-apa

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

3 Responses to Ekspresi Wajah Kucing Comel yang Sama Dengan Emoticon

  1. jeffry says:

    cutenya kucing2 ini.

  2. Denaihati says:

    wah macam2 gelagat aksi kucing yg comel2 ni buat kita geram

  3. Pingback: Ekspresi Wajah Kucing Comel yang Sama Dengan Emoticon

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *