Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

Published On 03/10/2012 | By cisdel | Alam

Ikan pari atau dalam Bahasa Inggeris dipanggil stingray memang sedap kalau dimasak asam pedas eh. Haha ikan pari memang terkenal kerana bentuknya yang unik dan mempunyai ekor panjang yang beracun. Ia semakin dikenali dan digeruni apabila dikatakan menjadi punca kematian Crocodile Hunter yang terkemuka, Steve Irwin pada tahun 2006 dahulu. Post kali ini kami bukan hendak cerita pasal bahaya ikan pari atau betapa sedapnya asam pedas ikan pari. Tapi kami nak kongsikan gambar ikan pari comel yang mukanya asik tersenyum je. Sangat comel dan mempersonakan hehe

01 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

senyum tak perlu kata apa-apa

02 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

err dapat makan pon senyum gembira haha bagus betul

03 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

err comel haha

04 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

err muka semua sepesen je.. kembar ke hehe

05 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

senyuman menakutkan

06 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

ok baru tahu dia boleh kepak-kepak macam tu

07 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

hehehehe

08 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

dia punya senuman tu menakutkan

09 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

cak!

10 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

dia macam melambai-lambai je hehe

11 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

err tu lubang hidung ke mata? haha

12 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

ni dalam akuarium ke ni -.-

13 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

macam wau la plak tengok

14 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

pandai posing ambil gambar hehe

15 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

oo macam ni ke cara dia berenang

16 happy stingrays Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

masak asam pedas ikan pari sedap ni haha

Macam mana cantikkan pari ni semua nampak macam tersenyum gembira je walaupun mungkin tak lama lagi ada nelayan akan tangkap dia. Dia nikmati je hidup dengan kegembiraan hehe geram pulak tengok ikan ni rasa macam nak pi beli plak esok buat masak

cisdel tangkap ikan pari Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

sumber: ikan pari barnorama

Kongsi Artikel

2 Responses to Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

  1. OrangAkaun says:

    bukan salad ka tuh?

  2. Pingback: Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira | Apesal.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>