Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

Published On 03/10/2012 | By cisdel | Alam

Ikan pari atau dalam Bahasa Inggeris dipanggil stingray memang sedap kalau dimasak asam pedas eh. Haha ikan pari memang terkenal kerana bentuknya yang unik dan mempunyai ekor panjang yang beracun. Ia semakin dikenali dan digeruni apabila dikatakan menjadi punca kematian Crocodile Hunter yang terkemuka, Steve Irwin pada tahun 2006 dahulu. Post kali ini kami bukan hendak cerita pasal bahaya ikan pari atau betapa sedapnya asam pedas ikan pari. Tapi kami nak kongsikan gambar ikan pari comel yang mukanya asik tersenyum je. Sangat comel dan mempersonakan hehe

01-happy-stingrays

senyum tak perlu kata apa-apa

02-happy-stingrays

err dapat makan pon senyum gembira haha bagus betul

ikan pari comel

err comel haha

04-happy-stingrays

err muka semua sepesen je.. kembar ke hehe

05-happy-stingrays

senyuman menakutkan

06-happy-stingrays

ok baru tahu dia boleh kepak-kepak macam tu

07-happy-stingrays

hehehehe

ikan pari

dia punya senuman tu menakutkan

cak!

cak!

10-happy-stingrays

dia macam melambai-lambai je hehe

11-happy-stingrays

err tu lubang hidung ke mata? haha

12-happy-stingrays

ni dalam akuarium ke ni -.-

13-happy-stingrays

macam wau la plak tengok

14-happy-stingrays

pandai posing ambil gambar hehe

15-happy-stingrays

oo macam ni ke cara dia berenang

masak asam pedas ikan pari

masak asam pedas ikan pari sedap ni haha

Macam mana cantikkan pari ni semua nampak macam tersenyum gembira je walaupun mungkin tak lama lagi ada nelayan akan tangkap dia. Dia nikmati je hidup dengan kegembiraan hehe geram pulak tengok ikan ni rasa macam nak pi beli plak esok buat masak

cisdel tangkap ikan pari

sumber: ikan pari barnorama

Kongsi Artikel

2 Responses to Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira

  1. OrangAkaun says:

    bukan salad ka tuh?

  2. Pingback: Koleksi Gambar Ikan Pari Comel Tersenyum Gembira | Apesal.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *