Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

Published On 23/09/2012 | By cisdel | Alam

Kami di cisdel.com memang gemar untuk kongsikan koleksi gambar pemandangan dan alam sekitar yang sangat cantik dan menakjubkan. Jika sebelum ini kami pernah kongsikan koleksi gambar yang memasuki Pertandingan Foto National Geographic 2011, kali ini kami nak kongsikan pula koleksi gambar terbaik foto yang menyertai Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012. Semua gambar ini memang sangat cantik dan menakjubkan.

gambar anugerah hidupan liar British 2012 1

comel je para pepatung ni semua hehe

gambar anugerah hidupan liar British 2012 2

cuba teka yang mana satu mata dia hehe

gambar anugerah hidupan liar British 2012 3

perghh ular makan katak

gambar anugerah hidupan liar British 2012 4

err burung ni tumpang sebab dia tak boleh terbang ke?

gambar anugerah hidupan liar British 2012 5

cengkerik terbang! fuyooo

anugerah hidupan liar British 2012 6

burung bergaduh atas air

anugerah hidupan liar British 2012 7

comel siput babi ni hehe

ikan makan

wuarghhh makan budak haha

anugerah hidupan liar British 2012 9

menyambar makanan!

anugerah hidupan liar British 2012 10

laga tanduk hehe

anugerah hidupan liar British 2012 11

seram pulak tengok gambar ni -.-

anugerah hidupan liar British 2012 12

errr apa ni -.-

anugerah hidupan liar British 2012 13

ulauuu

anugerah hidupan liar British 2012 14

main nyorok-nyorok

anugerah hidupan liar British 2012 15

gaya ribuan burung hehehe

anugerah hidupan liar British 2012 16

mata dia macam sedih je :(

anugerah hidupan liar British 2012 17

malulah hik hik hik

anugerah hidupan liar British 2012 18

err cendawan kan?

anugerah hidupan liar British 2012 19

yang ini sangat cantik!

swan comel!

swan comel!

Macam mana cantikkan foto tu semua? Memang layak pon nak masuk Anugerah Fotografi Hidupan Liar. Kami masih tidak mengetahui keputusan pemenang anugerah ini lagi, kalau ada info nanti kami kemaskini ye.

cisdel posing ambil gambar

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

One Response to Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

  1. Pingback: Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012 | Apesal.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *