Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

Published On 23/09/2012 | By cisdel | Alam

Kami di cisdel.com memang gemar untuk kongsikan koleksi gambar pemandangan dan alam sekitar yang sangat cantik dan menakjubkan. Jika sebelum ini kami pernah kongsikan koleksi gambar yang memasuki Pertandingan Foto National Geographic 2011, kali ini kami nak kongsikan pula koleksi gambar terbaik foto yang menyertai Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012. Semua gambar ini memang sangat cantik dan menakjubkan.

01 mini Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

comel je para pepatung ni semua hehe

02 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

cuba teka yang mana satu mata dia hehe

03 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

perghh ular makan katak

04 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

err burung ni tumpang sebab dia tak boleh terbang ke?

05 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

cengkerik terbang! fuyooo

06 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

burung bergaduh atas air

07 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

comel siput babi ni hehe

08 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

wuarghhh makan budak haha

09 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

menyambar makanan!

10 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

laga tanduk hehe

11 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

seram pulak tengok gambar ni -.-

12 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

errr apa ni -.-

13 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

ulauuu

14 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

main nyorok-nyorok

15 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

gaya ribuan burung hehehe

16 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

mata dia macam sedih je :(

17 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

malulah hik hik hik

18 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

err cendawan kan?

19 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

yang ini sangat cantik!

20 mini1 Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

swan comel!

Macam mana cantikkan foto tu semua? Memang layak pon nak masuk Anugerah Fotografi Hidupan Liar. Kami masih tidak mengetahui keputusan pemenang anugerah ini lagi, kalau ada info nanti kami kemaskini ye.

cisdel posing ambil gambar Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

One Response to Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012

  1. Pingback: Koleksi Foto Terbaik Anugerah Fotografi Hidupan Liar British 2012 | Apesal.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>