15 Gambar Burung Kelicap yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

Published On 17/09/2012 | By cisdel | Alam

Untuk mengambil gambar burung yang cantik bukanlah sesuatu yang mudah. Seorang jurugambar perlukan skill dan kesabaran yang tinggi untuk mengambil gambar-gambar burung yang cantik dan mengagumkan. Post kali ini kami nak kongsikan koleksi 15 gambar burung kelicap yang sangat cantik! Tak tahu burung kelicap tu apa? Hehehe silalah tengok gambar-gambar dibawah ini mesti korang kenal lepas ni.

beautiful-bird-01

cantikkan burung ni :)

beautiful-bird-02

pandai betul siapa yang ambik gambar ni.. tergoda betul hehe

beautiful-bird-03

fuhh warna dia macam warna baju raya aku hehehe

beautiful-bird-04

cap kelicap kelicap cap cap haha

beautiful-bird-06

err tu paruh dia ke yang panjang tu?

beautiful-bird-07

pandai burung ni cari bunga yang cantik hehe

beautiful-bird-09

burung kelicap yang cantik

beautiful-bird-13

beautiful bird

beautiful-bird-14

tenang je tengok burung ni :)

burung kelicap posing depan kamera

burung kelicap posing depan kamera hehehe

burung cantik

burung kepala merah macam woody woodpecker je haha

burung kelicap

cantiknya burung ni.. bunga tu pon cantik jugak hehe

gambar burung

burung biru yang sangat cantik

hummingbird

fuhh puas nak cucuk keluarkan madu tu hehe

Burung kelicap juga dikenali sebagai hummingbird dalam Bahasa Inggeris. Macam mana cantikkan alam semulajadi ciptaan tuhan ini :) Jadi hargailah ia dan jaga lah dengan baik ye jangan buang sampah merata-rata jangan cemarkan alam sekitar. Sekian sahaja pesanan khidmat masyarakat daripada cisdel.com hehe.

cisdel pikat burung

sumber: gambar burung crunchpost

Kongsi Artikel

2 Responses to 15 Gambar Burung Kelicap yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

  1. OrangAkaun says:

    burung ni la dalam feeding frenzy tuh kan?

  2. Pingback: 15 Gambar Burung Kelicap yang Sangat Cantik dan Menakjubkan | Apesal.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *