Koleksi Pondok Telefon yang Sangat Unik dan Menarik

Published On 02/09/2012 | By cisdel | Rekaan Menarik

Pada zaman sekarang ni mungkin agak susah untuk kita nampak pondok telefon di mana-mana mungkin kerana telefon bimbit sudah menjadi semakin murah dan mampu untuk dimiliki. Tapi walaubagaimana pun kita tidak menafikan kewujudan pondok telefon yang telah banyak membantu kita suatu masa dahulu. Post kali ini kami nak kongsikan beberapa koleksi pondok telefon yang sangat unik dan kreatif dari seluruh dunia. Semoga terhibur.

pondok telefon comel

ok comel plak pondok telefon ni haha

pondok telefon macho

wahahaha

funny-phone-booths-bizarre-2

pattern dia cantik :)

funny-phone-booths-bizarre-3

kalau buat bentuk buah durian pon cantik jugak ni haha

funny-phone-booths-bizarre-4

anggur!

funny-phone-booths-bizarre-5

telefon untuk lembu je hehehe

funny-phone-booths-bizarre-6

ni apa ni? lebah ke?

telefon topi

topi besar hehehe

funny-phone-booths-bizarre-8

pondok telefon berbunga-bunga hehe

funny-phone-booths-bizarre-9

besar betul ikan ni hehehe

funny-phone-booths-bizarre-10

penjaga pondok telefon

funny-phone-booths-bizarre-11

Hello Kitty!

ikan Marlin

ikan Marlin

gelap betul telefon ni

gelap betul telefon ni

pensel cucuk kepala?

pensel cucuk kepala?

funny-phone-booths-bizarre-15

seekor lagi ikan jadi pondek telefon hehe

public phone bentuk otak!

public phone bentuk otak!

pondok telefon bentuk penyu

pondok telefon bentuk penyu

pondok dalam pokok

pondok dalam pokok

sekuntum mawar pondok telefon

sekuntum mawar pondok telefon

funny-phone-booths-bizarre-21

rawrrr!

funny-phone-booths-bizarre-22

splash!

funny-phone-booths-bizarre-23

sama macam rumah api dekat belakang tu hehe

telephone booth bentuk kasut

telephone booth bentuk kasut

burung kakak tua

agak-agak pondok telefon ni mengajuk tak semua perbualan kita hehe

ayam

pondok ayam hehe

makhluk apa ni? tempayan?

makhluk apa ni? tempayan?

cantik burung enggang ni

cantik burung enggang ni

cantiknya bunga ni ~,~

cantiknya bunga ni ~,~

pondok telefon unik

pondok telefon unik

pondok telefon burung kaca

pondok telefon burung kaca

pondok telefon ais

pondok telefon ais

Macam mana unik kan pondok telefon ni semua? Dekat Malaysia kami tak pernah jumpa lagi pondok telefon yang macam ni dekat taman tema mungkin ada la kot hehe

cisdel pondok telefon

Kongsi Artikel

2 Responses to Koleksi Pondok Telefon yang Sangat Unik dan Menarik

  1. razfira says:

    cantik, comel dan unik!

  2. Cantik, Menarik, Unik & Kreatif… >_<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *