Gambar Titisan Embun yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

Published On 27/08/2012 | By cisdel | Alam

Kami di cisdel.com memang gemar untuk kongsikan koleksi gambar-gambar alam semulajadi ciptaan tuhan yang sangat cantik dan menakjubkan. Contohnya, sebelum ini kami pernah kongsikan gambar evolusi bunga bakawali kembang yang sangat menakjubkan. Kali ini kami nak kongsikan gambar titisan embun pula di atas bunga dandelion. Sangat cantik dan mempersonakan, tenang je kami tengok pagi-pagi ni.

Dew-Drops-On-Dandelions-001

Titisan embun di bunga dandelion 1

Dew-Drops-On-Dandelions-002

Titisan embun di bunga dandelion 2

Dew-Drops-On-Dandelions-003

Titisan embun di bunga dandelion 3

Dew-Drops-On-Dandelions-004

Titisan embun di bunga dandelion 4

Dew-Drops-On-Dandelions-005

Titisan embun di bunga dandelion 5

Dew-Drops-On-Dandelions-006

Titisan embun di bunga dandelion 6

Dew-Drops-On-Dandelions-007

Titisan embun di bunga dandelion 7

Dew-Drops-On-Dandelions-008

Titisan embun di bunga dandelion 8

Dew-Drops-On-Dandelions-009

Titisan embun di bunga dandelion 9

Dew-Drops-On-Dandelions-010

Titisan embun di bunga dandelion 10

Macam mana? Cantikkan? Diharapkan gambar ini semua mampu memberikan anda ketenangan dan memberikan semangat baru untuk berkerja setelah lama cuti raya hehe. Sekian terima kasih.

cisdel peluh

sumber: funsterz

Kongsi Artikel

3 Responses to Gambar Titisan Embun yang Sangat Cantik dan Menakjubkan

  1. cn646 says:

    cantik sangat…

  2. blhlah,lawajaklah.tpi kan,aku rasa lawa masjid aku yg reka.hahahaha,,,,,

Leave a Reply to [email protected] Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *