Kucing Comel Pakai Topi Tembikai

Published On 26/08/2012 | By cisdel | Comel

Kucing yang comel sentiasa mampu untuk menghiburkan kita, sebba tu la kami di cisdel.com suka nak kongsikan koleksi gambar-gambar kucing comel. Kalau anda rajin mentelaah post-post di cisdel.com pasti korang akan nampak banyak post-post berkenaan gambar-gambar kucing comel yang mampu mencairkan hati anda. Post kali ini kami nak kongsikan gambar anak kucing comel sedang mandi sambil pakai topi yang diperbuat daripada tembikai hehehe

gambar kucing mandi

hai! hari ni saya kena mandi..

kucing dengan tembikai

sedih tahu nak kena mandi ni ;(

kucing mata besar

nasib baik saya ada topi tembikai yang comel ni :)

kucing tembikai

takde lah saya takut sangat nak mandi hehehe

gambar anak kucing

dengan topi tembikai ini, waktu mandi akan lebih seronok! tak percaya cubalah sendiri ~.~

Macam mana comelkan? Seronok je tengok kucing tu pakai topi tembikai macam comel je haha. Nak kena cuba letak dekat lembu cisdel ni gamaknya. Err rasanya masih belum terlambat lagi untuk kami di cisdel.com mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. Maaf jika ada terkasar bahasa, terlanjur kata, terkutuk atau terperli dalam mana-mana 600 post yang kami pernah tulis selama ini :)

cisdel pakai tembikai

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

One Response to Kucing Comel Pakai Topi Tembikai

  1. aqu nadzierah says:

    cute lh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *