Koleksi Gambar Atlet yang ‘Gembira’ Dapat Pingat Perak

Diterbitkan Pada 13/08/2012 | Oleh cisdel | Lawak

Sukan Olimpik baru sahaja melabuhkan tirainya semalam. Tahniah kepada semua atlet kebangsaan yang bertanding kerana berja mempamerkan persembahan terbaik dan membanggakan Malaysia. Walaupun Malaysia hanya pulang dengan 1 pingat perak dan 1 gangsa ia adalah satu pencapaian yang sangat membanggakan rakyat Malaysia. Post kali ini kami nak kongsikan gambar atlet-atlet yang “gembira” dapat pingat perak hehehe.

atlet kelakar Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

haha comel je buat muka dapat pingat perak

atlet olimpik Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

sedih betul dapat pingat perak

atlet sedih dapat pingat Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

haa buat muka.. buat muka

berjaya olimpik Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

haishh dapat perak pon nak buat muka ke

dapat pingat Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

hmm sikit lagi nak dapat emas tadi haha

gambar atlet Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

comel jugak awek Rusia ni hahaha

gambar sukan olimpik Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

ni pingat aku.. gembiranya.. *tangan di dada mata ke atas*

menang olimpik Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

kalau taknak pingat tu bak mai bagi kat aku la -.-

muka kelakar atlet Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

pfttttt

pemenang pingat olimpik Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

yeay saya menang Olimpik! -.-

pingat olimpik Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

hari ni olimpik esok dunia! yeay -.-

pingat perak olimpik Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

ini pingat perak saya.

pingat perak Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

sedih sebab lagu China tak ada masa dia naik podium -.-

atlet comel korea Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

yeay dapat bunga dapat pingat

atlet dapat pingat Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

Kami menang pingat!

atlet korea Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

hmmmm

Apa-apa pon tahniah pada atlet yang menang pingat ni semua walaupun sekor-sekor buat muka tak rela haha. Bukan senang nak bertanding dalam olimpik dan bukan senang jugak nak menang dan naik podium.

cisdel sedih Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak

sumber: barnorama

Kongsi Artikel

5 Responses to Koleksi Gambar Atlet yang ‘Gembira’ Dapat Pingat Perak

  1. amad berkata

    gambar lee chong wei xde ke…

  2. OrangAkaun berkata

    gambar 1st tuh x puas hati..siap jadi meme dah…

  3. titan berkata

    biasa aje ni wehh. hehe..

  4. Pingback: Koleksi Gambar Atlet yang Gembira Dapat Pingat Perak.

  5. sweetkurma berkata

    hehe kelakar semua boleh buat mimik muka yang hampir sama…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>